امام جمعه حومه شرقی یزد گفت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری با حرارات و ناراحتی زیادی در مورد قاچاق کالا صحبت می‌کردند اما انگارگوش شنوایی برای اقدام در جهت مبارزه با قاچاق کالا وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۴۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درروستای محمد آباد با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با قشرهای مختلفی از مردم سراسر کشور گفت: همانگونه که معظم له فرمودند مذاکره با امریکا جز خسارت چیزی ندارد و برجام نیز تغییر ملموسی در زندگی مردم نداشته و باید فکری دیگر برای بهبود معیشت مردم کرد.

وی بیانات رهبری در مدت دو سال گذشته را مبتنی بر توانمندی داخلی و قدرت خارجی عنوان کرد و گفت: دولت، ارگان‌ها و تمام اجزای نظام اسلامی باید قدرتمندانه در مقابل استکبار بایستند و ملت را لحاظ داخلی توانمند کنند.

امام جمعه حومه شرقی یزد اشرافی گری، قاچاق کالا و ... را ضربه مهلکی بر پیکره توانمندی داخلی نظام و ملت دانست و افزود: با وجود اینکه مقام معظم رهبری با حرارات و ناراحتی زیادی در مورد قاچاق کالا صحبت می‌کردند اما انگارگوش شنوایی برای اقدام در جهت مبارزه با قاچاق کالا وجود ندارد و این واقعا برای نظام، جامعه و ارزش‌های اسلامی خسارت است.

آیت الله مدرسی با اشاره به تأکیدات رهبری بر رسیدیگی به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط گفت: چنانچه به جای چشم دوختن به برجام و نتیجه آن نگاه به درون داشتیم و برنامه ریزی کرده بودیم امروز جایگاه بالایی در اقتصاد داشتیم.

وی تأکید کرد: نمی توان ادعا کرد ما از طریق برجام قدرت و توانمند شدیم بلکه اگر دیگران در مقابل ما زانو می زنند به خاطر قدرتی است که ملت و نظام اسلامی در عرصه ‌های مختلف از خود نشان داده است و اقتدار نظام ناشی از قدرت دفاعی، ایمان و توکل به خدا، باورهای اسلامی و تقویت اندیشه‌های ایمانی در جامعه اسلامی است.

امام جمعه حومه شرقی یزد با تأکید بر اینکه با ابتذالات فرهنگی نمی‌توان جامعه را حفظ و جوانان را جذب کرد، ادامه داد: ملت مسلمان ایران جز با انگیزه‌های دینی شکوفا نشده و اگر این انقلاب بخواهد راه خود را تداوم ببخشد راهی جز تکیه به باورهای دینی و انگیزه‌های اسلامی ندارد و اظهارات برخی در این مورد که فکر می‌کنند می توان با دورکردن جوانان از ارزش‌های انقلابی آنها را جذب کرد تعجب آور است.

آیت الله مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و گرامیداشت روز تجلیل از امامزداگان و بقاع متبرکه، تدام و گسترش نسل سادات و شجره طیبه پیامبر(ص) در ایران، گسترش فرهنگ اسلامی و تقویت سبک صحیح زندگی و معرفی اهل بیت را از برکات حضور گسترده امامزادگان در ایران نام برد.

ارسال نظرات