مسوول سازمان بسیج عشایری سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:
مهدی جهان‎زاده گفت:افرادی که فیش نجومی گرفتند باید جواب بدهند و عده ای نباید حقوق ملی را برای استفاده بیشتر خانواده شان در خارج از کشور صرف کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۲۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

 مهدی جهان‎زاده مسوول سازمان بسیج عشایری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه مدیران با فیش نجومی اظهار داشت: بکار بردن الزامات قانونی لازم است تا عدالت حقوقی برقرار شود و افرادی که برداشت نجومی از بیت المال کردند پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه خانواده حقوق نجومی از سایر افراد جامعه مستثنی نبوده است افزود: افرادی که فیش نجومی گرفتند باید در ازای  هر تومانی که از بیت المال برداشت کردند جواب بدهند. عده ای نباید حقوق ملی را برای استفاده بیشتر خانواده شان در خارج از کشور صرف کنند.

 جهان‎زاده بیان داشت: ممکن است در ظاهر این دنیایی منفعت و استفاده شخصی ببرند و باید سرای باقی را در نظر خود بیاورند مسوولین از هدر دادن بیت المال باید جلوگیری کنند. ذره ذره بیت المال متعلق به آحاد ملت است و نباید استفاده شخصی از اموال عمومی شکل بگرد.

مسوول سازمان بسیج عشایری سیستان و بلوچستان اذعان داشت: دولت باید جلوی برداشت از بیت المال را بگیرد، آقای روجانی موظف به این است که جلوی این موارد را بگیرد و  تا جایی که توان دارد تمام تلاش شان را بکار گیرند که تکرار نشود.

ارسال نظرات