امام جمعه ایلام گفت: دو ویژگی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن خبرنگاران می تواند توطئه دشمن را برهم بزند.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام در حضور اعضای شورای بسیج رسانه ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار و دهه کرامت، شغل خبرنگاری را شغلی مهم خواند و گفت: خبرنگاران با صراحت واقعیت ها و خبرهای روزانه را به بهترین شیوه انعکاس می دهند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پر مخاطب ترین شغل ها را رسانه های داخل و خارج دارند؛ تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در عرصه های متفاوت سیاسی، اقتصادی و نظامی در منطقه بخشی از تعهدات خبرنگاران را بیشتر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی امام جمعه ایلام ابراز کرد: ویژگی مهم خبرنگاران انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن رسانه هاست، که علیه رسانه های ضد اسلامی بایستند.

وی با تاکید بر دو ویژگی انقلابی بودن و عمل کردن خبرنگاران؛ بیان داشت: با این رویکرد خبرنگاران به نبرد علیه رسانه های ضد ایرانی می روند و توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: برجام؛ فضای یکسال اخیر را در برگرفته که هم نشریه ها و رسانه ها توانستند واقعیت های برجام را منتشر کنند؛ اما در این میان رسانه هایی هستند که نمی خواهند واقعیت ها را باور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: قطعاَ رسانه های ملی در قالب سایت ها و نشریات گام های بلندی برداشتند.

وی راه برون رفت از وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور را تحلیل سخنان مقام معظم رهبری دانست و افزود: خبرنگاران بخشی از کارهای خود را به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر شعار اقتصاد مقاومتی بگذارند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: ما با نگاه به روابط بین کشورهای خارجی و برجام نه تنها چیزی به دست نیاوردیم بلکه آمریکا را پر رو تر کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی امام جمعه ایلام تاکید کرد: خبرنگاران کسی را تخریب نکنند و فقط نقاط ضعف را با انتقاد های سازنده عنوان کنند.

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه باید رسانه‌ها واقعیات جامعه را ازجمله گرانی، بیکاری، تورم و ناکارآمدی برجام را بدون هیچ‌گونه تخریبی انعکاس دهند، خاطرنشان کرد: انتقاد باید دلسوزانه و از روی علاقه به سرنوشت انقلاب اسلامی باشد و بر این اساس ، بسوی آنچه واقعیت است گام برداریم بدون اینکه مسئولان دولت و نظام را تضعیف کنیم.

در پایان این مراسم .خبرنگاران کارت خبرنگاری افتخاری بسیج و رسانه را به امام جمعه ایلام تقدیم کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار