نماینده آزادشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:

دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی هوشیار باشند

ابراهیمی گفت: این تحرکات علیه ایران، خواب‎هایی تعبیرناشدنی است که این گروهک‎ها همیشه می‎بینند و خواهند دید و دسیسه‎های آنها همچنان علیه ایران ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۹۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
علیرضا ابراهیمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تحرکات اخیر منافقین تصریح کرد: تحرکاتی از این دست علیه ایران، خواب‎هایی تعبیرناشدنی است که این گروهک‎ها همیشه می‎بینند و خواهند دید، یعنی این تحرکات اخیر آنها خواب آخر نیست و دسیسه‎های آنها همچنان علیه ایران ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی در ادامه این مطلب با اشاره به توطئه‎گری عربستان در منطقه گفت: این توطئه‎گری عربستان در منطقه قطعا ادامه خواهد داشت و گروه‎هایی را ایجاد خواهد کرد و با استفاده از ثروت‎های بادآورده‎ای که از طریق نفت در دست دارد هزینه خواهند کرد و نهایتا نیز چیزی نصیبشان نخواهد شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس ادامه داد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما این اتفاقات را رصد می‎کنند و تیم سیاست خارجه نیز این مسئله را دنبال خواهد کرد و با قدرت جواب تحرکات این گروهک‎ها را خواهیم داد.

 ابراهیمی با اشاره به فعالیت و تحرکات زیاد اخیر منافقین و درز اطلاعات بخشی از برنامه هسته‎ای توسط آژانس بین المللی اتمی و با یادآوری شهادت دانشمندان هسته‎ای ما در اثر درز اطلاعات برنامه هسته‎ای ایران توسط آژانس در گذشته گفت: این مسئله نشان می‎دهد که آژانس قابل اعتماد نیست و ممکن است که نفوذ هم پیدا کرده باشند، لذا این مسئله هوشیاری دستگاه‎های امنیتی و وزارت خارجه  را در این خصوص می‎طلبد چراکه ما دانشمندان هسته‎ای را به سادگی به دست نیاوردیم که به سادگی نیز از دست دهیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: از این رو انتظار همه ملت ایران و دلسوزان نظام از دستگاه‎های امنیتی کشور، صیانت از علم، صاحبان علم و اندیشمندان انقلابی کشور است تا بتوانند مسیر پیشرفت کشور را رقم بزنند.
ارسال نظرات