خبرهای داغ:
در آستانه روز خبرنگار جمعی از مسئولین سپاه انصارالرضا(ع) به دیدار خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی رفتند.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۶۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در آستانه روز خبرنگار دیدار صمیمی معاون نماینده ولی فقیه و تعدادی از پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) با خبرنگاران و اهالی رسانه در واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای خراسان جنوبی صورت گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) در این دیدار اظهارداشت: دوران، دوران رقابت خبری است و هرچه سرعت بیشتری به آن ببخشیم قطعا دست برنده ای در آن خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: همچنین صدا و سیما یکی از رسانه هایی است که رسالت اصلی اش این است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث اخبار وثوق، صحت، سرعت و دقت لازم را به خرج دهد و حتی گوینده خبر بسیار مهم است.

اکبرپور افزود: وظیفه همه ما این است که از طریق رسانه در این شبیخون فرهنگی جامعه قدمی برداریم قطعا جزء سنگر نشینان هشت سال دفاع مقدس اجر خواهیم برد.

وی ادامه داد: همانطور که در فضاهای مجازی بعضی امور را رقم می زنند پس اگر همگرایی و هم صدایی همه رسانه ها باشد قطعا اطلاع رسانی به بهترین نحو انجام می شود.

اسماعیلی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) نیز در این دیدار مجموعه بسیج را بستری بسیار خوب دانست و افزود: قشری در جامعه نیست که به بسیج متصل نباشد .

وی عنوان کرد: تمام افراد جامعه از کودک تا پیشکسوت و دانش آموز و دانشجو در بسیج جایگاهی برای آنان تعریف شده است.

اسماعیلی ادامه داد: از ظرفیت بسیج در اقشار مختلف می توان برای امورات خبری بهره مند شد.

صائب معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما استان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی اظهارداشت: از وظایف این معاونت بحث خبری و اطلاعات و اخبار استان است و یکی دیگر از امور مهم ما ورود در فضاهای مجازی است.

وی عنوان کرد: ما کانال های خبری داریم که فقط در حوزه های خبری راه اندازی شده است . به همین منظور نیاز به پشتیبانی سپاه دراین زمینه داریم چون حال افراد در اختیار فضای مجازی است و آینده خبری در این فضاها رقم می خورد.

وی ادامه داد: همکاری انقلابی همه سازمان ها را نیاز داریم تا بتوانیم شیرینی استفاده از فضای مجازی را بچشیم.

گفتنی است، به همت سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی عصر پنج شنبه 14 مرداد ماه جاری با حضور مسئولان استانی، خبرنگاران رسانه ها و اهالی رسانه گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس غبار روبی و عطر افشانی شد.

شایان ذکر است، در تقویم کشور ما 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار صارمی روز خبرنگار نام گرفته است.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها