در ادامه جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمیون استان چهارمحال و بختیاری، مسابقات انتخابی قهرمانی خواهران بسیج در رشته های دومیدانی و تیراندازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمیون، قهرمانی خواهران بسیج در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد، پیگیری شد.

مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: در ادامه جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمیون استان، مسابقات انتخابی قهرمانی خواهران بسیج در رشته دو میدانی رده سنی نوجوانان با حضور 50 ورزشکار، مربی و داور در پیست مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد.

خدیجه امیری، اضافه کرد: در این مسابقات، زهرا نجفی در پرتاب دیسک، زهرا مردانی در پرتاب وزنه، زهرا هاشمی در پرش طول به مقام اول دست یافتند.

وی، یادآور شد: اکرم صفی و مریم فرامرزی نیز در دو 800 و 400 متر توانستند قهرمان شوند.

به گفته امیری، با اهدای لوح و مدال از نفرات برتر این مسابقات تجلیل و برای حضور در المپیاد قهرمانی بسیج در شهریورماه به میزبانی استان اصفهان، معرفی شدند.

مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه استان، گفت: در رشته تیراندازی نیز 40 ورزشکار بسیجی خواهر با هم به رقابت پرداختند که پس از جمع بندی نمرات، نفرات منتخب به مسابقات المپیاد بسیج که شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد، معرفی می شوند.

ارسال نظرات