فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با «بسیج»:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در فضای دیپلماسی عمومی باید نسبت به افشای طرفین تبانی تروریستی اعم از منافقین و مرتجعین عرب و حتی برخی کشورهای اروپایی که با استاندارد دوگانه عمل می‎کنند، اقدامی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تحرکات اخیر منافقین اظهار داشت: منافقین رسواترین گروه سیاسی و تروریستی در دنیای امروز هستند که برای کشتار هموطنان خود حتی حاضر شدند با دشمنان قسم خورده این ملت و جانی ترین انسان‎های روی زمین چون صدام هم دست شوند.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در ادامه تاکید کرد: همدستی این گروهک با سرکردگان تروریسم امروز نشان می‎دهند که آنها هیچ حرفه‎ای غیر از ترور بلد نیستند.

فلاحت پیشه با بیان اینکه اولین حلقه پشتیبانی، لجستیک مالی و تجهیزاتی گروهک‎های تروریستی در شرایط کنونی مرتجعین عرب هستند عنوان کرد: این کشورهای مرتجع عرب سعی می‎کنند در راستای اقدامات ایذایی، گروهک‎های تروریستی را علیه جمهوری اسلامی ایران همراه کنند، لذا در اصل قضیه جای نگرانی نیست، چراکه حقانیت‎های دینی ملت ایران و تحلیل‎های واقع گرایانه‎ای او در مورد گروهک منافقین و در قبال مرتجعین عربی که پشتیبان اصلی تروریسم‎ها به حساب می‎آیند را اثبات می‎کند.

وی تاکید کرد: تنها اقدام لازم در این خصوص در حوزه دیپلماسی عمومی است چراکه تروریسم‎ها در حوزه عملی نمی‎توانند آسیبی به امنیت جمهوری اسلامی برسانند و حتی اقداماتی که انجام می‎دهند در حد اقدامات ایذایی و ترورهای کور خواهد بود که در گذشته نیز نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه باعث انسجام بیشتر ملت ایران شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد: از این رو در فضای دیپلماسی عمومی باید نسبت به افشاگری این اقدامات رسوا و افشای طرفین تبانی تروریستی اعم از منافقین و مرتجعین عرب و حتی برخی کشورهای اروپایی که با استاندارد دوگانه عمل می‎کنند، اقدامی صورت گیرد.
ارسال نظرات