رئیس اتحادیه پوشاک تهران گفت: در راستای جمع آوری لباس های نامتعارف از سطح بازار تا کنون 700 واحد متخلف توزیع شناسایی شدند.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالقاسم شیرازی در گفت‌وگو با برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص طرح مقابله با تولیدکنندگان پوشاک نامتعارف گفت: این نوع از لباس ها که مورد استقبال کم شهروندان قرار گرفته، هویت ایرانی را نشانه گرفته و با شدت گرفتن طرح های نظارتی بالغ بر 700 واحد متخلف توزیع شناسایی شدند.

شیرازی در خصوص شاخص پوشاک نامتعارف اظهار کرد: لباس هایی که حجاب اسلامی بانوان را با مشکل روبه رو می کنند، نوشته های بی مفهوم در پشت لباس نوشته شده، مانتوهای بدون دگمه و مانتوهای شیشه ای، نازک و بدن نما از شاخصه های لباس نامتعارف است.
 
وی در ادامه بیان کرد: در میان واحدهای متخلف تعدادی فروشندگان متخلف، تولیدی های زیرزمینی، تولیدکنندگان دارای مجوز، شوهای خانگی بدون پروانه کسب شناسایی شدند.

شیرازی تصریح کرد: شناسایی این واحدها ادامه داشته و واحدهای متخلف را به مراجع قضایی معرفی و در نهایت جمع آوری می‌شوند.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران در خصوص شناسایی و جمع آوری این واحدها گفت: شناسایی این واحدها از طریق معرفی مردم و تولیدکنندگان مجاز و به کمک نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین لباس های نامتعارف مربوط به شوهای خانگی است، بیان کرد: متاسفانه بر روی این واحدها نظارتی صورت نمی گیرد و اتحادیه پوشاک برای سامان دهی این واحدها می تواند با نیروی انتظامی و مراجع قضائی همکاری کند.

وی در پایان گفت: شماره تلفن 77501452 به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شود و پاسخ گوی سوالات افراد خواهد بود.
ارسال نظرات