این مسؤول با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی در سال 77 به دست طالبان و تبریک روز خبرنگار، یادآور شد: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسؤولان هستند.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه بابل تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند شما دائم‌الاعزا هستید و چند روز قبل از مراسم عزا به استقبال می‌روید، باید در دهه کرامت و جشن‌های اسلامی رفع این تهمت کنیم و به این افراد بگوییم مکتب شیعه و اسلام نه تنها دائم‌الاعزا نبوده بلکه به جشن و سرور مذهبی هم همانند عید نوروز اهمیت می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار کرد: در هر موقعیتی که فرد در نماز جمعه باشد به نماز جمعه عزت بخشیده و از عظمت و کرامت خداوند برخوردار می‌شود.

وی با تبریک دهه کرامت، افزود: دهه کرامت دهه جشن و سرور اهل بیت (ع) و گرامیداشت مقام دختر است که نباید به سادگی از این موضوع رد شد، انتظار داریم همه بازاریان جلوی مغازه خود بنری نصب کنند که نشان‌دهنده جشن ملت اسلامی باشد.

این مسؤول با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی در سال 77 به دست طالبان و تبریک روز خبرنگار، یادآور شد: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسؤولان هستند.

روحانی خاطرنشان کرد: انتظار داریم خبرنگاران صادقانه عمل کنند و در خبررسانی چاق و لاغر نکرده، حب و بغض را اعمال نکنند و خبر را به همان کیفیتی که هست انعکاس دهند، نه از اهمیت خبر بکاهند نه غلو و بزرگ‌نمایی کنند.

وی به اهمیت کشت دوم برنج در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: امسال وضع بارندگی و ذخیره آب مناسب بوده است، کشاورزان باید بعد از برداشت نخست برنج زمین را برای کشت دوم آماده کنند و به جای اینکه برای رفع مشکل خود به بانک‌ها، اشخاص و حتی به ربا روی آورند به کشت دوم بپردازند تا گذشته از رفع نیاز خود نیاز کشور را به واردات برطرف کنند.

امام جمعه بابل با تقدیر از جهاد کشاورزی در جلوگیری از واردات برنج خارجی به استان، تصریح کرد: یکی از جلوه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور کشت دوم برنج است که هم مناسب‌تر از کشت اول بوده و هم نیاز کشور را به برنج تأمین می‌کند.

این مسؤول با ابراز تاسف از اقدام غیر انسانی بعضی از افراد در مخلوط کردن برنج مرغوب با برنج غیرمرغوب که غش محسوب می‌شود، اظهار کرد: به بنده شکایت شده که بعضی افراد در استان و شهرستان دست به چنین اقدام ناپسند می‌زنند که هم خسارت سنگینی به استان و شهرستان وارد می‌کند و هم سبب شرمندگی است این خیانت بزرگی به اعتبار استان درباره محصول مناسب است.

روحانی ادامه داد: برخی با وقاحت تمام در روستاها کارگاه‌هایی تهیه کردند که عمل مخلوط کردن برنج مرغوب با غیرمرغوب را انجام دهند که این هم خیانت به ملت و مردم ایران است و هم خود و خانواده خود را در آتش خشم الهی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به عدم تعهد دشمن در بحث برجام، تصریح کرد: دشمن متعهد شد با انجام برجام تحریم‌ها را بردارد اما با وجودی که ملت و دولت ما به تعهد خود عمل کرد آنها به تعهدات خود عمل نکردند و اجرا آن را منوط به دو برجام مسائل منطقه‌ای درباره حزب‌الله و حمایت برجام موشکی دانستند.

امام جمعه بابل افزود: برجام هسته‌ای برای آنها کافی نیست و می‌خواهند همان بلایی که سر قزافی درآوردند بر سر ملت ما درآورند اما دشمنان بدانند اینجا لیبی نیست که همان نسخه قزافی را برای ما بپیچند.

روحانی گفت: اگر دشمن همچنان به فشار خود ادامه دهد ملت ایران سنگین‌ترین نسخه را به کمک خداوند برای آنها خواهد پیچید و زمینه نابودی و تضعیف آنها را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها