آمریکا تنها در صورت اختلاف می‌تواند ثروت‌های مسلمانان را غارت و استعمار کند و این مسئله برای امروز نیست، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، آمریکا به دنبال همین هدف است و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، از روی تجربه است که می‌گویند: آمریکا شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۶۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با اشاره به روز خبرنگار و نشستی که با رسانه‌ها داشت، اظهار کرد: قلم است که انسان‌ها را به‌سمت نور یا تاریکی هدایت می‌کند و  خبرنگاران بهشهر با حضور خود در همه عرصه‌ها، اتفاقات شهرستان را به‌خوبی پوشش می‌دهند.

حجت‎الاسلام سید عربعلی جباری با بیان اینکه باید مسائل سیاسی را تحلیلی بفهمیم و نه سطحی، اظهار کرد: آمریکا دشمن اصلی اسلام است و علت شیطنت‌های او را باید در چند موضوع خلاصه کرد، نخست اینکه او می‎خواهد تمام منابع منطقه خاورمیانه و امت اسلامی را از آن خود کند و این در جریان یمن، عراق، بحث برجام ایران، تحولات مصر و بحرین مشخص است.

وی با تأکید بر اینکه باید هوشیار و با بصیرت بوده و گوش به فرمان رهبری باشیم، افزود: آمریکا، اسرائیل و دولت‎های طاغوت درصدد حذف روحانیت شیعه هستند، آنها عالم برجسته عربستان «شیخ نمر» را اعدام می‌کنند، در دولت نیجریه نیز شیخ بزرگوار(زکزاکی) را مورد هتک و تهاجم قرار داده و هنوز سرنوشت او مشخص نیست.

امام جمعه بهشهر بیان کرد: در بحرین نیز «شیخ عیسی قاسم» رئیس شورای علمای بحرین را دستگیر و محاکمه می‌کنند و نسبت به علمای کشمیر نیز هتاکی کرده و بدترین برخورد را با آنها دارند.

این مسؤول تصریح کرد: استکبار می‌خواهد افرادی را که به‌لحاظ سیاسی و اجتماعی برجسته‌تر بوده و نقش هدایتگر و تبیین دارند را از جامعه جدا کنند.

جباری ادامه داد: براساس تأکید رهبر معظم انقلاب، سومین هدف پلید آمریکا و متحدان او، این است که آنها به‌دنبال تفرقه و اختلاف‌افکنی در منطقه و کشورهای اسلامی هستند تا به قول انگلیسی‌ها آب را گل‌آلود کرده و ماهی بگیرند.

وی تصریح کرد: آمریکا تنها در صورت اختلاف می‌تواند ثروت‌های مسلمانان را غارت و استعمار کند و این مسئله برای امروز نیست، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، آمریکا به دنبال همین هدف است و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، از روی تجربه است که می‌گویند: آمریکا شیطان بزرگ است.

خطیب جمعه بهشهر گفت: آمریکا عربستان را چنان فریب داد که این کشور با داشتن ادعای خادم‌الحرمین، اکنون با اسرائیل رابطه برقرار کرده است و عربستان از پشت به اسلام خنجر می‌زند.

این مسؤول با اشاره به به کم‎بودن سهم آرد در برخی روستاهای محروم بهشهر، اظهار کرد: سهمیه آرد این روستاها به سایر مناطق اختصاص داده می‎شود و سبب گلایه‌مندی مردم مناطق محروم شده است.

جباری با بیان اینکه «نان» قوت غالب و مایه برکت است، افزود: نانواها باید نان را باکیفیت خوب به‌دست مردم بدهند، خانم‌های خانه‎دار، نان را با قیچی آشپزخانه یا با چاقو تکه نکنند و حرمت این ماده غذایی با برکت را داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز میلاد با برکت حضرت معصومه(س) گفت: این بانوی گرامی اسلام، تا آن اندازه جایگاه دارد که خداوند به ایشان مقام شفاعت داده است و امام رضا(ع) فرمودند: هر فردی که خواهرم معصومه را در قم زیارت کند، مانند این است که مرا زیارت کرده باشد.

این مسؤول درگذشت طلبه جوان خلیل‎شهری (مصطفی باقری) را تسلیت گفت و از حضور باشکوه مردم بهشهر در مراسم تشییع او قدردانی کرد.

جباری در پایان از حضور بی‌شائبه مردم بهشهر در یادواره‌های شهدا تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها