موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های اساسی و زیربنایی در سپاه است و هسته های امر به معروف و نهی از منکر حلقه های صالحین تمام تلاش خود را در پیش برد این واجب الهی باید متمرکز کنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۲۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، دوره آموزشی هسته های امر به معروف و نهی از منکر حلقه های صالحین حوزه امام علی (ع) چورزق از توابع استان زنجان با حضور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه طارم حاج آقا مرادخانی و هسته های امر به معروف و نهی از منکر حلقه های صالحین این حوزه در مسجد شهر چورزق برگزار شد.

در این  دوره آموزشی فرمانده حوزه برادر بسیجی صمد محمدی؛ مسئول تعلیم و تربیت ناحیه حاج آقا مرادخانی با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت آن در دین اسلام، گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های اساسی و زیربنایی در سپاه است و هسته های امر به معروف و نهی از منکر حلقه های صالحین تمام تلاش خود را در پیش برد این واجب الهی باید متمرکز کنند.  

حضرت امام علی (علیه السّلام) فرموده اند: تمام کارهای نیک، حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ایست نسبت به دریا. منبع : نهچ البلاغه، حکمت374 

انتهای متن/

ارسال نظرات