امام جمعه دره شهر گفت: با شرایط پیش رو ادامه برجام جز زیر سوال رفتن عزت، اقتدار و استقلال ملت هیج ثمری نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۱۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج, به نقل از سیمره خبر؛ حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهردر خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر رهبر انفلاب گفت: ایشان با ابراز ناخرسندی از ثمرات برجام آن را تشدید بی اعتمادی مردم به دولت مستکبرآمریکا دانستند.

وی اظهار کرد: برخی از مردم و افراد خواص قبل از برجام با بیان اینکه امریکا بر خلاف رفتار سابقش به دنبال خیرخواهی و رفع مشکلات ملت ایران است، به دنبال بزک چهره این کشوراستکباری بودند.

قنبر بیگی با بیان اینکه ریشه تمام مشکلات خود آمریکاست، افزود: بعد از برجام با افتادن نقاب از چهره امریکا مشخص شد این کشور استعماری برهمان موضع بی منطقی و باج گیری خود ایستاده است.

وی تصریح کرد: هرچند بنابر فرمایش مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده هسته ای کشورتلاش خود را انجام دادند اما طرف مقابل با اینگونه مذاکرات و صحبتها هیچگونه امتیازی نخواهد داد.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: عزت، اقتدار، تکیه بر داشته ها و تاثیر گذار بودن ایران در منطقه باعث شد کشورهای بظاهر قدرتمند دنیا پای میز مذاکره بنشینند.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم ایران به سرنوشت کشوری مانند لیبی دچار شود، افزود: امریکا با گرفتن همه داشته های کشورها به دنبال نابودی و استعمارگری خود در جهان است.

حجت الاسلام قنبر بیگی ادعای عزتمندی ایران با برجام را حرفی ناصواب دانست و افزود:: با شرایط پیش رو ادامه برجام جز زیر سوال رفتن عزت، اقتدار و استقلال ملت هیج ثمری نخواهد داشت.

وی در ادامه با تبریک دهه کرامت یادآور شد: اگر در طول سال در کنار دههای حزن و اندون به دنبال دهه های شادی و جشن نیز باشیم بسیار ارزشمند و نیکو است.

خطیب نماز جمعه دره شهر تصریح کرد: برگزاری جشن، اطعام و پذیرایی مردم، برگزاری مراسمات عقد و عروسی در این دهه باعث امیدواری و ارزش اینگونه ایام می شود.

قنبر بیگی همچنین یادآور شد: پنجشنبه هفته جاری مردم ولایتمدار دره شهر میزبان خادمان حرم مطهر اما رضا(ع) در این شهرستان خواهند بود.

امام جمعه دره شهر عنوان کرد: خطبه خوانی، برگزاری جشنو تبرک پرچم بارگاه امام هشتم شیعیان از برنامه های در نظرگرفته این روز می باشد که امیدواریم مانند گذشته مردم ولایت مدار شهرستان در این مراسم حضور گسترده ای داشته باشند.

ارسال نظرات