در نشست کمیته اجرایی جشنواره برترین های مساجد آذربایجان غربی عنوان شد:
حجه الاسلام و المسلمین مهدوی بسیجی طلبه فعال ناحیه مقاومت شهداء گفت: مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است، نقش مساجد در پیشبرد مسائل فرهنگی بی بدیل و اثرگذار است.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۱۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام و المسلمین مهدوی بسیجی فعال  ناحیه مقاومت شهداء گفت: نقش مساجد در پیشبرد مسائل فرهنگی بی بدیل و اثرگذار است ، اگر کسانی که در مساجد خدمت می کنند، بتوانند ارتباط بین رسالت مسجد و روحیات اجتماعی مردم را مدیریت نمایند  راه رسیدن یک محله پاک و تربیت شهروندان امکان پذیر خواهد شد .
وی افزود:  جشنواره برترین های مساجد در صورتی که بصورت بستر فرهنگی همراه با یک برنامه استانی برگزار شود و در سطح کشور بازتاب رسانه ای خوبی داشته باشد شروعی برای احیاء مساجد و محور قرار گرفتن این پایگاه تاثیر گذار خواهد بود .
این طلبه بسیجی در ادامه خاطر نشان کرد: همفکری در کنار هم قرار گرفتن مومنان فرهیخته در مکان مقدس مثل مسجد تمام برنامه های فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی را می توان به سمت ایجاد محلات اسلامی رهنمون نماید . هئیت امناءو پایگاه مسجد دو بال فرهنگی در یک محله پاک هستند و اگر این دو نهاد در راستای رسالت خود اقدام نمایند هیچ نوع مشکلی در محلات و مساجد نخواهیم داشت . بسیج  در راستای احیا رسالت مسجد در مقاطع مختلف و فعالیت های اساسی انجام وظیفه نموده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: رمز موفقیت مساجد را داشتن مدیریت روحانیون و هم افزایی تمام دستن درکاران ارکان مساجد در انجام برنامه های فرهنگی است.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات