با حضور سردار رجبی صورت گرفت

سرهنگ حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار شد

سرهنگ حسن عسگری با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به عنوان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۰۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرماندار بیجار ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان که در سالن شهید رحمانی سپاه و با حضور مسئولان و بسیجیان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه، با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: در نهاد مقدسی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور و خدمت سعادتی است که اجر دنیوی و اخروی به دنبال دارد.

بیژن زندیه اضافه کرد: سپاه در تمامی حوزه‌ها از جمله فرهنگی، عمران و آبادانی، بهداشت و درمان با اقتدار ورود کرده و در خط مقدم قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر سپاه نبود امروز به عنوان امن‌ترین کشور جهان مطرح نبود و این اقتدار و عزت جهانی حاصل نمی‌شد.

زندیه امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را در وهله اول عنایات الهی و منویات مقام معظم رهبری و در وهله دوم، تلاش شبانه‌روزی فرزندان دلیر این مروز و بوم اسلامی عنوان کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی مرزهای ما با دشمن مشخص بود اما امروزه جنگ و کارزار با دشمن هیچ مرزی ندارد و دشمن تمام کینه‌ها و عقده‌های دوران دفاع مقدس را می‌خواهد با هجمه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی و... به یکباره ضربه سهمگینی به نظام مقدس ایران وارد کند که نیروهای آگاه بسیجی و سپاه و تمام اقشار مردمدشمن را از رسیدن به این هدف شوم ناکام خواهند کرد.

فرماندار بیجاربا بیان اینکه حضور ایران به عنوان کشور مطرح به گونه‌ای که اگر نباشد هیچ تصمیمی به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: این مهم جز با حضور مقتدر و ایثارگری‌های فرزندان اسلام در نهاد مقدس سپاه حاصل نمی‌شد.

در پایان این مراسم؛ ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی سرهنگ سیدحسین محمودی، سرهنگ حسن عسگری به عنوان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی شد.

ارسال نظرات