چهلمین روز از عروج عارفانه و آسمانی سه شهید سپاه شهرستان قروه که در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب شربت شهادت نوشیدند با زمزمه‌هایی از درد فراق برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز پنجشنبه مراسم گرامیداشت چهلمین روز عروج آسمانی و عارفانه شهیدان «علی پویا»، «کامران حسین‌پور» و «جواد کاکه‌جانی» که در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب در هفتم تیرماه سال جاری در منطقه سروآباد کردستان به شهادت رسیده بودند، در شهر دلبران با حضور اقشار مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم اظهار داشت: با نگاه به قرآن می توان به شناخت شهدا دست یافت چرا که قدر و منزلت شهدا نیاز به درکی عمیق دارد و فهم در برابر این مسئله بسیار سخت است.

به گفته حجت‌الاسلام حسن باباییان، خانواده شهدا چیزی را از دست نداده‌اند بلکه درجات بالایی را به دست آورده‌اند و باید در حفظ آن کوشا باشند.

وی با بیان اینکه شهیدان همیشه زنده‌اند، افزود: آن کسی که برای رضای خدا و با زبان روزه جان خود را فدا می‌کند نباید مرده دانست.

باباییان این مراسم را درنه در غم از دست دادن شهیدان که در فراق آنان دانست و تصریح کرد: نگاه به شهدا با عظمت است و باید بدانیم که اینان مقتدران زمانند.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه به خوبی نمی‌رسیم مگر اینکه از آن چیزی که خیلی دوستش داریم بگذریم، تأکید کرد: این مصداق شهیدانی است که از جان عزیز خویش گذشتند و برترین شدند.

ارسال نظرات