حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز به عنوان مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۸۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تکریم و معارفه مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اعضای شورای افتای اهل سنت و جمعی از روحانیون برجسته منطقه کردستان و مسئولان استانی در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزار شد و طی این مراسم حجت‌الاسلام حسن منتظری به عنوان مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد.

مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این مراسم از همراهی جامعه روحانیت استان با برنامه های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر کرد و گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های مدارس علوم دینی اهل سنت در استان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر نصرتی افزود: امیدوارم برنامه‌هایی که برای خدمت هرچه بیشتر به جامعه روحانیت و طلاب استان تدوین شده است با راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان و مشارکت جامعه روحانیت محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به روحانیون و طلاب کردستانی برای هر مدیری مایه فخر و مباهات است و برای مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این عرصه آرزوی توفیق داریم.

حجت‌الاسلام حسن منتظری، مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: با تمام توان برای اجرای برنامه‌های تدوین شده ی مرکز و خدمت به جامعه روحانیت استان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش در مسیر رفع دغدغه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و معیشتی روحانیون و طلاب اهل سنت منطقه از جمله اولویت‌هایی است که با تمام توان برای تحقق آن قدم برخواهیم داشت و در این مسیر نیز از همه توانمندی نیروها و امکانات بهره خواهیم برد.

گفتنی است، علاوه بر انتصاب مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور طی دو روز اخیر نیز معاون جدید فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و سرپرستان مراکز اسلامی سنندج و دیواندره نیز معرفی شده‌اند.

ارسال نظرات