طلایه‌دار روایتگری راهیان نور:

نباید سخت به آرم‌ها بچسبیم و آرمان‌ها یادمان برود

طلایه‌دار روایتگری راهیان نور با بیان اینکه نباید سخت به آرم‌ها بچسبیم و آرمان‌ها یادمان برود، گفت: نبرد آخرزمان شروع شده است و یک جنگ کاملا حرفه‌ای و تمام عیار شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۷۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حاج حسین یکتا امروز در همایش سفیران نور که با حضور سردار فضلی، سردار سلیمانی و جمعی از فرماندهان و مسؤولان استانی و کشوری در سنندج برگزار شد، با اشاره به این نکته که اگر امروز به بالای دکل انقلاب برویم چیزهای جدیدی از میدان دشمن می‌بینیم، خاطرنشان کرد: اردوگاه دشمن کاملا به هم ریخته و این حرکت‌هایی که انجام می‌دهد ناشی از ترسی است که از انقلاب اسلامی به دل دارد.

وی اظهار داشت: حرکت‌های دشمن در ایجاد گروهک‌ داعش و حرکت‌های آن در جاهای مختلف نیز از نشانه‌های به هم ریختگی سپاه دشمنان است.

به گفته این طلایه‌دار روایتگری راهیان نور، انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه 57 هرآنچه را که استکبار سال‌های سال برای رسیدن به آن نقشه می‌کشید را نقش برآب کرد و اوضاع اردوگاه دشمن را کاملا به هم ریخت.

یکتا با بیان اینکه سرپنجه‌های انقلاب امروز در همه جای دنیا دیده می‌شود، تصریح کرد: فرماندهان سپاه ایران امروز دارند سپاه مقابله با جنگ‌هایی را که علیه دین اسلام و بشریت شکل گرفته است را فرماندهی می‌کنند.

وی گفت: دشمنان به ویژه استکبار جهانی امیدوار بودند بعد از وفات امام راحل انقلاب اسلامی باقی نماند، اما با زمامداری رهبر معظم انقلاب دشمن بار دیگر در رسیدن به امیدش ناکام ماند.

طلایه‌دار روایتگری راهیان نور با بیان اینکه امروز امام امت اعتقاد دارند که کار دشمنان تمام است و خود دشمنان نیز به همین باور و یقین رسیده‌اند، افزود: اگر جایی شک و شبهه‌ای وجود دارد در بین خود ماست که باید این شک‌ها را از بین ببریم.

یکتا با تاکید بر اینکه دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است، اظهار داشت: دشمن به سقوط عدل و عدالت امید دارد و جهان اسلام به ظهور عدالت و حق‌پرستی امید بسته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بر این اصل باور و اعتقاد دارد که اگر قرار است وجود نداشته باشد، باید هیچ کس دیگر نیز موجودیت نداشته باشد و برای نیل به این هدف داعش را تربیت کرد و به جان جهان اسلام انداخته است.

طلایه دار روایتگری راهیان نور با بیان اینکه دشمن تمام ناکامی‌ها و نرسیدن به اهدافش را از چشم انقلاب اسلامی می‌داند و هجمه‌های خود را به سمت سپاه گرفته است، افزود: امروز دشمن یک جنگ حرفه‌ای تمام عیار را علیه اسلام و به ویژه انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

وی به راهبردهای مقام‌ معظم رهبری در مواجه با شرایط کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: قدرت بلعیدن ما ضعیف شده است وگرنه برای اجرای عملیات مشکلی نداریم.

وی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز نبرد اراده‌ها آغاز شده و ما خرمشهرها را در پیش داریم و باید با درک درست موقعیت مانع دستیابی دشمن به اهدافش شویم.

وی با بیان اینکه امروز نبرد عزم‌ها و اراده‌ها به قول رهبری آغاز شده است، اظهار داشت: هرکس منتظر تخصیص بودجه است متهم به این است که نبرد عزم‌ها و اراده‌ها را درک نکرده است.

یکتا اضافه کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند ما امروز در پیچ بزرگ تاریخ گیر کرده‌ایم، اگر در کردستان اینگونه حماسه‌های پیروزمندانه شکل گرفت، جوانان بودند که کردستان را آزاد کردند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم دشمن را شکست دهیم باید بدر گونه بجنگیم و هیچ راهی غیر از این نداریم.

به گفته وی، همه عالم از بی‌عدالتی خسته شده‌اند و در چنین شرایطی است که جزیی‌ترین پایگاه‌های شما بین‌المللی می‌شود.

طلایه‌دار روایتگری راهیان نور با بیان اینکه نباید سخت به آرم‌ها بچسبیم و آرمان‌ها یادمان برود، گفت: نبرد آخرزمان شروع شده است و یک جنگ کاملا حرفه‌ای و تمام عیار شکل گرفته است.

یکتا خاطرنشان کرد: اتاق فرماندهی کنترل عملیات دشمن بسیار حرفه‌ای است و تمام علوم مختلف را دور میز گذاشته تا یک سی‌دی و نرم‌افزار به منظور کار روی فکر جامعه جوان و نوجوان تولید کند.

وی گفت: اگر می‌خواهیم باب حکمت و نگاه ویژه باز شود و ما نیروهای خود را پشت دشمن پیاده کنیم راهی غیر از حرکت در مسیر شهدا و آنچه برای آنان اتفاق افتاد نداریم.

طلایه‌دار روایتگری راهیان نور خاطرنشان کرد: نگاه عنایت پروردگار به نظام اسلامی برنگشته و جبهه حق قطعا پیروز میدان خواهد بود نباید با ایجاد پرده و حجابی از گفتمان‌ها، سیستم‌ها و غیره اجازه دهیم دیگران به‌راحتی گوی سبقت را از ما بگیرند و خود را به خیمه امام زمان(عج) برسانند.

یکتا از اردوهای راهیان نور و مزار شهدا به عنوان دارالشفا نام برد و گفت: مریض‌های لاعلاج را برای معالجه به دارالشفا می‌آورند و باید در زمینه اعزام راهیان‌ نور نیز این مسئله مدنظر قرار گیرد.

وی برگزاری اردوهای راهیان‌نور را مقدمه‌ای برای یادگیری راه‌اندازی اردوهای بزرگ به سمت کوفه و کربلا دانست و گفت: معتقدم این حرکت‌های ما در واقع مقدمه‌ای برای دین آموزش‌های لازم در راستای کاروان‌گردی اربعین به کربلای معلا است.

ارسال نظرات