نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع گاز مساجد آذربایجان غربی به معنای واقعی کلمه تخلف از قانون محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۴۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی با حضور معاون رئیس جمهور محمدباقر نوبخت برگزار شد، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر قطع گاز مساجد را شاهد شده‌ایم، که این موضوع به معنای واقعی کلمه غیرقانونی است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان استان نسبت به قطع گاز برخی از مساجد در این استان ابراز تاسف کرد و افزود: باید به این سوال پاسخ داد که با چه مجوزی گاز مساجد را قطع می‌کنند حال آنکه طبق قانون گاز مساجد باید رایگان باشد.

این مسؤول کم بودن میزان حقوق کارمندان، بازنشستگان، نیروهای مسلح و سایر بخش‌های فعال در استان در مقایسه با استان‌های مناطق مختلف کشورمان ابراز تاسف کرد و ادامه داد: این انتظار را داریم که در توزیع امکانات و بودجه‌ها گوشه چشمی به استان ما هم شود، ما را هم شهروند ایرانی بدانید چرا که ما مرزبانان شما هستیم.

نائب رئیس فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سقف حقوق کارگران کمتر از 900 هزار تومان تصویب شده است، ادامه داد: این میزان حقوق به هیچ عنوان کفاف یک زندگی ساده و بی‌آلایش را هم نمی‌دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی رعایت عدالت در توزیع بودجه و تخصیص منابع مالی در بین استان‌های کشورمان را خواستار شد و مدیریت آموزش و پرورش استان و مشکلات پیش‌روی آن را مورد اشاره قرار داد.

قاضی‌‌پور بر لزوم تخصیص به‌هنگام اعتبارات مربوط به سوانح و حوادث به ویژه در شهرستان‌های کم‌برخوردار، پرداخت به‌هنگام پول کشاورزان استان، رسیدگی به وضعیت جاده‌های مناطق مختلف آذربایجان غربی، سرعت بخشیدن به اجرای طرح هادی و گازرسانی به روستاهای استان تاکید کرد.

وی ضمن انتقاد از نحوه تخصیص منابع مالی در بین استان‌های مناطق مختلف کشورمان اظهار داشت: امنیت، ثبات و آرامش به واسطه مرزبانی، فداکاری و هوشیاری مردم ما به دست آمده است ولی کمترین امکانات را به آذربایجان غربی می‌دهند.

ارسال نظرات