خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی در مجلس:

منابع آبی شهرستان خوی در مرز بحران قرار دارد

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب کمبود منابع آبی، این نعمت الهی در شهرستان خوی در حال تبدیل به بحران است و برخی از روستاهای شهرستان خوی تا ۵۰ درصد مهاجرت دارند.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۳۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید‌تقی کبیری در سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان خوی اظهار داشت: آب در شهرستان خوی در حال تبدیل به بحران است و در برخی ‌روستاهای شهرستان خوی تا 50 درصد مهاجرت دارند.

وی گفت: وضعیت جاده‌های شهرستان خوی نامطلوب است جاده ایواوغلی ـ خوی و قطور ـ رازی به قتلگاه تبدیل شده ‌و باید دولت برای ساماندهی راه‌های این شهرستان توجه ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید رضی شکوری، امام جمعه خوی نیز در این دیدار اظهار داشت: خوی از قرن ششم به عنوان مرکز علمی مطرح بوده و با دارا بودن 5 حوزه علمیه از شهرهای مهم مذهبی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان خوی در جنگ‌های متعدد مرکز فرماندهی بوده است تصریح کرد: متاسفانه دو معضل قاچاق و مهاجرت در ای شهرستان آزاردهنده و نیازمند تدبیر است.

امام جمعه خوی، آذربایجان‌غربی را نیازمند استراتژی واحد خواند تا همه از آن تبعیت داشته باشند.

جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار وضعیت بیمارستان‌های استان به ویژه شهرستان خوی را از نظر قدمت ساخت قدیمی و نیازمند بازسازی خواند و گفت: دولت به تامین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌غربی توجه داشته باشد.

ارسال نظرات