در سفر دکتر نوبخت و هیئت همراه به شهرستان خوی، تمامی خبرنگاران محلی ممنوع الورود شدند و فقط به دفتر خبری صداوسیما و روابط عمومی ادارات اجازه حضور داده شد!
کد خبر: ۸۷۲۲۷۲۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از آذرنگاه، صبح امروز محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و هیئت همراه جهت بازدید از پروژه های نیمه تمام عمرانی و بهداشت و درمان وارد شهرستان خوی شدند.

در ابتدای این سفر یکروزه، اعضای هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای خوی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و اولین بازدید خود را از بیمارستان آیت الله العظمی خویی که 24 سال از زمان کلنگ زنی آن می گذرد آغاز کردند.

در ادامه، هیئت دولت از حوزه علمیه جدید الاحداث امام خمینی(ره) و بیمارستان قمربنی هاشم این شهر که قدمت 100 ساله دارد بازدید کردند.

گفتنی است بعد از بازدید سرپایی از محلهای مذکور، وزیر بهداشت و درمان برای انجام یک عمل چشم، خوی را به مقصد شهرستان شوط ترک کرد و دکتر نوبخت و هیئت همراه نیز پس از بازدید از آرامگاه شمس تبریزی، جهت بازدید از سومین مرز مشترک ایران و ترکیه، عازم مرز رازی شدند و قرار است بعد از اتمام برنامه بازدید جلسه ای در محل فرمانداری خوی تشکیل گردد.

لازم به ذکر است در سفر یکروزه هیئت دولت به خوی، متأسفانه خبرنگاران ممنوع الورود شدند و فقط خبرنگار دفتر خبری صداوسیما و روابط عمومی های استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و بهداشت خوی حق حضور یافتند.

اینطور که معلوم شد دولت به شدت از خبرنگاران هراس دارد و حاضر به پاسخگویی به آنها نمی باشد، لذا با یک برنامه از قبل طراحی شده تمامی خبرنگاران از حضور و مخابره این سفر یک روزه منع شدند تا در نهایت خروجی اخبار باب میل دولت تدبیر و امید روی تمامی سایتها و خبرگزاری ها منعکس گردد.

ماجرا تنها به ممنوع الورودی خبرنگاران ختم نمی شود چراکه اعضای محترم هیئت دولت حتی به خود زحمت ندادند از خودروی تشریفاتی پیاده شده و از حوزه علمیه این شهر بازدید کنند و حتی در بازدید از محل بیمارستان قمربنی هاشم نیز دکتر نوبخت حاضر نشد دقایقی کوتاه به طبقات فوقانی بیمارستان و داخل بخشها رفته و پای درد و دل بیماران و حتی کادر درمانی بنشیند و در نهایت این بازدید هم با انجام مصاحبه خبری سفارشی در ورودی سالن بیمارستان به اتمام رسید!

ارسال نظرات