خبرهای داغ:

همایش جنبش دخترانه ما زنده ایم در پارک ملت شهرستان سلماس

بمناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر همایش جنبش دخترانه ما زنده ایم در پارک ملت شهرستان سلماس با حضور بیش از 900 نفر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۰۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهرستان سلماس ضمن تبریک روزدختراظهار کرد: بانوان جامعه اگر بخواهند گرهی از مشکلات آنها باز شود خودشان باید در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی فعال شده و در جهت احقاق حق خود قدم بردارند.

علیرضا مدنی یکی ازعلل بوجود آمدن مسائل ، مشکلات و آسیب های اجتماعی را تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان نمود و از خانواده ها خواست تا در جهت تربیت دینی فرزندان خود و آشنا نمودن آنها با سبک زندگی ائمه اطهار (ع) تلاش نمایند.

مسئول آموزش سپاه شهرستان سلماس علت نامگذاری روز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) را به نام روز دختر، نگاه ریزبینانه و اهمیت مسئولین به نقش و جایگاه مهم دختران در جامعه قلمداد نمود و افزود : زنان و دختران ما در مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه مشارکت داشته و از بدو تاریخ اسلام و در طول پیروزی انقلاب نیز ما شاهد رشادت ها و از خود گذشتگی بانوان در جامعه بودیم.

علی قلی زاده در این همایش با اشاره به نقش دختران و زنان در جامعه تصریح کرد: دختران با حجاب و عفاف می توانند با ظواهر بدحجابی میراث غرب مبارزه کنند و از دختران خواست تا نگاه عقلانی به حد و حدود روابط خود با جنس مخالف داشته و دستخوش لذت های زود گذر دنیوی نشوند.

وی در خاتمه نیز به نقش شبکه های اجتماعی در خانواده ها پرداخته و خاطر نشان ساخت : در جامعه کنونی ما شبکه های اجتماعی ارتباط عاطفی بین خانواده ها را کم رنگ نموده و بعضاً حتی والدین را از تربیت فرزندان غافل نموده است.

ارسال نظرات