خطیب جمعه قوچان:

تمام جنایاتی که در منطقه رخ می‌دهد با هدف حفظ اسرائیل در منطقه است

خطیب جمعه قوچان اظهار داشت: تمام جنایت‎ها و اتفاقات ناگواری که در منطقه در حال رخ دادن است، توطئه دشمنان اسلام و با هدف حفظ اسرائیل در منطقه است.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۰۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام کاظم طباطبائی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قوچان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: سران آل سعود با علنی کردن روابط خود با اسرائیل، شمشیر را از رو برای مسلمانان بست و این در حالیست که این افراد حکومت کشوری را در دست دارند که مرکز وحی بوده و خود را خادم حرمین می‌نامند.
 
وی با اشاره به اتفاقات و حوادث منطقه ادامه داد: دشمنان با تفرقه افکنی و ایجاد اختلافات مذهبی در میان مسلمانان درصددند، مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه تمام جنایت ها و اتفاقات ناگواری که در منطقه در حال رخ دادن است، توطئه دشمنان اسلام و با هدف حفظ اسرائیل در منطقه می باشد، افزود: مساله بسیار تلخ و ناگوار این است که تمامی این حوادث توسط افراد و کشورهایی در حال روی دادن است که نام اسلام را یدک می کشند. 
 
طباطبائی با تاکید بر اینکه دهه کرامت را می بایست بزرگ بپنداریم، تصریح کرد: در مراسم ها و ایام بزرگی همچون دهه کرامت می بایست چهره شهر تغییر پیدا کند و ادارات و اصناف می‌توانند با آذین بندی و چراغانی، ارادت و عشق خود را با خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان دهند.
 
خطیب نماز جمعه قوچان با بیان اینکه احترام به شعائر دینی یکی از مصادیق تقوای باطنی است، تاکید کرد: در ایام خجسته ای همچون دهه کرامت می بایست چهره شهر با آذین بندی و نورپردازی تغییر کند و دوست داران اهل بیت در عمل عشق و ارادت خود را نشان دهند.
 
وی با اشاره به سیره عملی حضرت معصومه(س) و دلایل خوش نامی این بانوی بزرگ اسلامی گفت: کسی که به پاکی و پاکدامنی روی بیاورد و در مسیر بندگی خداوند گام بردار، ماندگار خواهد شد.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش معرفت و آگاهی نسبت به اهل بیت(ع)، یادآور شد: دهه کرامت یکی از بهترین فرصت ها برای افزایش معرفت و آگاهی نسبت به اهل بیت(ع) می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار