خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر جنبش دخترانه نهضت ما زنده ایم توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پارک ائللر باغی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۰۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حجازی فر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت : این مراسم بمناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر توسط حوزه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان ارومیه با تاکید برنقش بانوان و دختران در تربیت نسل بعدی جامعه برگزار گردید .

خانم پور حیدر مدیر حوزه علمیه الزهراء ارومیه بعنوان سخنران مراسم با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه معصومه (س)اظهار داشت اینکه یک دختر در طول زندگی به درجه ای برسد که امام معصوم لقب معصومه به ایشان بدهد خیلی جای تعمل دارد،در طول تاریخ زنان شجاع و رشیده ای وجود داشته است که مدافع نبوت و امامت بوده اند . این حضرت همان رسالت حضرت زینب (س) را انجام داد و با آگاهی و شناخت به دنبال برادرو امام خود حرکت نمود.

وی با تاکید بر مقام علمی آن حضرت گفت : یک دختر به جایی می رسد که با حرکت و هجرت تاریخی خود نام ویاد ایشان در طول تاریخ زنده می ماند و نشان می دهد که یک زن با حضور علمی و حماسی خود می تواند در جامعه تحول ایجاد کند و الگوی مناسبی برای دختران دانشجو در جهت حرکت علمی باشد .

پور حیدر کنترل و مدیریت نگاه ، پوشش و رفتار را برای یک دختر ضروری بیان نمود و تاکید کرد اگر این سه محوردر جامعه رعایت شود شاهد رشد چشمگیر اقتصادی ،سیاسی و اجتماعی خواهیم شد و با رعایت این موارد میتوانیم در مقابل آسیب های اجتماعی نقش دفاعی داشته و بنیان های اخلاقی خانواده را در مقابل جنگ نرم و نفوذ فرهنگ غربی تقویت نماییم .

ارسال نظرات