خبرهای داغ:
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

کارگاه آموزشی تأیید محتوا در سپاه بوکان برگزار شد

با حضور فرماندهان ، مدیران عقیدتی و نظارت ، مسئولین فرهنگی و اجتماعی و مدیران فضای مجازی حوزه های مقاومت سپاه بوکان کارگاه آموزشی تایید محتوا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، درابتدای برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی هدف از اجرای کارگاه را آشنایی بیشتر با هدف و اصول تایید محتوا خواند.

حجت الاسلام خدایی فام با عنوان اینکه تایید محتوا به معنای نظارت بر افکار بوده افزود: رعایت موارد لازم الرعایه تایید محتوا منجر به سلامت محتوایی محصولات سپاه و بسیج بوده و سبب کاهش اشتباهات در تولید محصولات هنری خواهد شد.

در ادامه این کارگاه کارشناس تأیید محتوا با ارائه پرده نگار(پاورپوینت) به تشریح مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته در محتویات فرهنگی نشر و چاپ شده و همچنین اصول لازم الرعایه محصولات وفعالیتهای فرهنگی بسیج پرداخته وهمکاری ومساعدت حوزه ها وپایگاهها را در این موضوع خواستار شد .

سرگرد پاسدار ایرج شیرازی تصریح کرد: مفهوم و معنای تأیید محتوا شامل حفظ و صیانت از محتویات محصولات فرهنگی، فعالیت‌ها و عرصه‌های فرهنگی بسیج است که شامل سیاست‌گذاری فرهنگی، نشریات ادواری، الکترونیکی، هنرهای نمایشی و ... است.

وی جایگاه موضوع تایید محتوا را از دیدگاه قرآن کریم برای حاضرین تشریح کرد وبا اشاره به آیه شریفه (فلینظرالانسان الی طعامه) نقش تایید محتوا را نظارت بر غذای معنوی انسان دانست و آن را بسیار لازم و ضروری عنوان کرد و گفت:

براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نظارت و بررسی محتوایی محصولات فرهنگی و تایید سخنرانان و مداحان و مجریان دعوت شونده در مراسمات سپاه و بسیج یکی از وظایف مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مراکز سپاه میباشد.

گفتنی است در پایان کارگاه از مباحث مطرح شده ازبسیجیان شرکت کننده آزمون به عمل آمده وبه تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائزی اهدا ء گردید.

ارسال نظرات