واکنش تند فرمانده سپاه نقده به بی توجهی اداره ورزش؛
فرمانده سپاه نقده در دیدار با بازیکنان تیم هاکی نقده که اخیر قهرمان کشور شدند، بی تفاوتی اداره ورزش نقده به این دستاورد ارزشمند را نشانه حاکم شدن روابط به جای ضوابط عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۹۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از سولدوز خبر، اعضای تیم قدرتمند هاکی چمنی شهرستان نقده در دیدار امروزشان با فرمانده سپاه نقده به تشریح افتخارات تیم هاکی در دستیابی به عناوین کشوری پرداختند.

رئیس هیئت هاکی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی هاکی فقط در نقده متمرکز شده است دستیابی به عناوین مهم قهرمانی در سطح کشور را با توجه به کمبودهای اساسی این تیم بسیار مهم عنوان کرد.

دکتر اکبر قاسمی اظهار کرد: افتخارات زیادی کسب کرده ایم اما مدیرکل ورزش آذربایجان غربی به وعده هاش مبنی بر حمایت از تیم هاکی نقده که به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت ها حاضر می شود عمل نکرده و همچنان با وجود نامهربانی ها عناوین برتر را در اختیار داریم.

وی با گلایه از بی توجهی مسئولان ورزشی به مقام قهرمانی هاکی در سطح کشور افزود: پس از قهرمانی مسابقات هاکی5 کشور مسئولان ورزشی در نقده حتی برای تبریک هم تماس نگرفتند!

رئیس هئیت هاکی استان آذربایجان غربی گفت: تا قبل از انتخابات، نماینده بطور مرتب به تماس هایش پاسخ می داد اما بعد از انتخابات حتی یکبار هم به تلفن های ما پاسخ نداده و مسئول دفترش هم وعده هایی داده که تاکنون عملی نشده است.

در ادامه این دیدار صمیمی، سرمربی تیم ملی هاکی چمنی کشور به بیان مشکلات مهمی که در مسیر پیشرفت تیم هاکی نقده قرار دارد پرداخت و با گلایه از رفتارهای غیرحرفه ای و تبعیض آمیز رئیس اداره ورزش و جوانان نقده در حمایت از هیئت های ورزشی تصریح کرد: دو سالی می شود که علیمردان خبری از هاکی نقده ندارد!

رجب نورانی با تأکید بر اینکه اداره ورزش و جوانان نقده تاکنون حمایتی از تیم هاکی و بازیکنان ملی پوش نکرده است گفت: عدم حمایت و توجه مدیرکل ورزش آذربایجان غربی هم باعث دلسردی بازیکنان شده است.

وی افزود: ما در حال حاضر انتظار حمایت از ورزش بزرگ هاکی را داریم اما رئیس اداره ورزش و جوانان نقده فقط به دنبال منافع شخصی است، می آید در کنار قهرمانان می ایستد و عکس می اندازد اما 20درصد هم حمایت نمی کند.

به گفته مسئولان هاکی آذربایجان غربی، نبود اسپانسر مهمترین مشکل تیم هاکی نقده است.

فرمانده سپاه نقده در این دیدار ضمن تبریک مقام قهرمانی به اعضای تیم هاکی سولدوز آن هم در بین 8 تیم برتر کشور، گفت: هاکی نقده مظلوم واقع شده است.

سرهنگ امیر اکبری افزود: اگر این افتخار قهرمانی نصیب استان دیگری می شد قطعا مراسم ویژه ای برای تقدیر از آنها ترتیب داده میشد اما من تأسف می خورم که فقط در یکی از سایت های نقده (سولدوز خبر) خبر قهرمانی را خواندم.

وی با ابراز تأسف از اینکه اداره ورزش نقده کمترین توجهی به قهرمانی افتخارآمیز تیم هاکی نقده که عنوان نماینده آذربایجان غربی را داشت، نکرده اظهار کرد: اداره ورزش با این قهرمانی که به دست آمد اینجا و آنجا به آن افتخار می کند اما امروز با بی تفاوتی از کنار این دستاورد ارزشمند ورزشی می گذرد.

فرمانده سپاه نقده با استناد به گزارش های مستند درباره رئیس اداره ورزش و جوانان نقده گفت: به نظر می رسد علیمردان روابط را فدای ضوابط کرده بطوریکه برخی هیئت های ورزشی را بر برخی دیگر ترجیح داده در حالیکه وظیفه دارد بطور تمام قد از تمام افتخارات ورزشی حمایت کند و ادامه این روند ظلم در حق ورزش و ورزشکار است.

سرهنگ اکبری نخبگان ورزشی را الگوی جوانان عنوان کرد و با اشاره به نگرانی روز افزون مردم از افزایش قمه کشی و عربده کشی از قهرمانان ورزشی خواست تا در فریضه امر به معروف و نهی از منکر کمک حال مردم باشند.

وی در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مربی، سرپرست و بازیکنان تیم هاکی قول داد تا مشکلات ورزش نقده را بطور ویژه با مدیرکل ورزش و جوانان نقده در میان بگذارد و پیگیری کند.

ارسال نظرات