خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: امروز نیز همچون گذشته سیاست اصلی آمریکا و اسرائیل اسلام هراسی، ایران هراسی و کشتار شیعیان است؛ بهترین توصیف رابطه و دوستی ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است و نباید از یادببریم که امروز هم دشمن اول اسلام و ایران آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۸۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌ای پرشور نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به جنایات هرروزه آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان اظهار داشت: کشوری که در چنین روزهایی با استفاده از سلاح اتمی 160 هزار نفر از مردم ژاپن را کشت، اکنون خود را پرچمدار نابودی و مبارزه با اشاعه تسلیحات هسته‌ای معرفی می‌کند و این دروغی مضحک و بزرگ است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه آمریکا و متحدانش باید از جنایات خود در قبال بشریت خجالت‌زده باشند افزود: امروز نیز همچون گذشته سیاست اصلی آمریکا و اسرائیل اسلام هراسی، ایران هراسی و کشتار شیعیان است و بهترین توصیف رابطه و دوستی ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است.

وی بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، کشتار مردم ویتنام، تجهیز صدام به انواع سلاح‌ها از جمله تسلیحات شیمیایی برای کشتار ملت ایران، به وجود آوردن و کمک به طالبان و القاعده برای کشتار مردم افغانستان و پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی، کمک به اسرائیل برای چندین دهه اشغال و نسل‌کشی در فلسطین، به وجود آوردن و تجهیز داعش و گروه های جنایتکار تکفیری را تنها گوشه‌ای از شناسنامه اعمال ضد انسانی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و متحدانشان در قبال بشریت خواند.

تأکید امام جمعه دامغان بر ضرورت آشنایی بیشتر مردم با سیره و فرهنگ اهل بیت

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با تبریک سالروز میلاد خجسته کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و ولادت پیش‌روی شمس الشموس حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: دهه کرامت باید فرصتی برای حصول شناخت بیش از پیش از شخصیت، سیره و خدمات امام رضا(ع)، خواهر جلیل القدر ایشان و امامزادگان واجب التعظیم باشد.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به در نظر گرفته شدن برنامه‌هایی همچون استقبال از خادمان حرم رضوی در مجموعه برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید و روز بزرگداشت مقام ومنزلت امامزادگان در دهه کرامت، افزود: امامزادگان علمداران فرهنگ ایمان و شهادت در هر شهر و دیار هستند و پاسداشت جایگاه رفیع آنان خضوع و خشوع در برابر خاندان عصمت و طهارت است.

خبرنگار و رسانه باصداقت عامل حل مشکلات جامعه

امام جمعه دامغان در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: امروز اطلاع رسانی حرفه‌ای، سریع، درست و روشن نقشی کلیدی در پیشرفت و نزول جوامع و قدرت ها دارد، مسئولان باید به خبرنگاران متعهد و متدین اعتماد کنند و نقش مهم آنان را در جامعه امروز به درستی بشناسند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: یک خبرنگار و رسانه باصداقت می‌تواند با کشف حقایق و روایت امینانه وقایع و کاستی‌ها و دستاوردها، با انتقال درست مشکلات مردم به مسؤولان و امیدآفرینی با نقل صحیح تلاش‌ها و موفقیت‌ها مهمترین عامل در حل مشکلات بخش‌های مختلف جامعه باشد.

وی با تقدیر از تلاش خبرنگاران شهرستان دامغان خاطر‌نشان کرد: وجود 43 عضو خانه مطبوعات، 17 خبرنگار شاخص و فعال، 9 دفتر مطبوعاتی، چهار پایگاه خبری فعال و شش نشریه نشانگر توانمندی خوب شهرستان دامغان در امر خبر و اطلاع‌رسانی است که امیدواریم با همکاری مسؤولان و تلاش فعالان این عرصه روند رو به رشدی را در این زمینه شاهد باشیم. 

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشتغال زودبازده و توجه به صنایع کوچک پرداخت و گفت: مسئولان امر در شرایط فعلی می‌توانند باتوجه به صنایع کوچک، اشتغال‌های خانگی و صنایع دستی و حمایت از فعالان این عرصه گامی مهم در رونق بخشی به اقتصاد، عبور از رکود و کاهش معضلات اشتغال جوانان بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها