5 گروه جهادی به استعداد یک‌صد نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر سپاه ناحیه اراک برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در روستاهای این شهرستان حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۸۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حضور گروه‌های جهادی این‌بار در روستاهای مالک‌آباد، امان‌آباد و صالح‌آباد کلانشهر اراک برای خدمت رسانی به مردم منطقه با حضور بسیجیان حوزه مقاومت شهدای بدر سپاه ناحیه اراک آغاز شد.

دو گروه جهادی به استعداد 20 نفر از جوانان بسیجی از روز شنبه در روستای امان‌آباد این کلانشهر در نهالستان شهید رجایی روستا حضور پیدا کرده و منابع طبیعی را در راستای از بین بردن علف‌های هرز در این نهالستان یاری رساندند.

به گفته مسئول سازندگی شهدای بدر این حوزه دارای 5 گروه جهادی است که در پایگاه‌های مختلف بسیج این حوزه در حال فعالیت هستند.

روز شنبه مصادف با 16 مردادماه 3 گروه جهادی دیگر از پایگاه مقاومت بسیج روستاهای مالک‌آباد و صالح‌آباد در این روستاها به مدت یک‌هفته فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فعالیت این گروه‌های جهادی که هر کدام متشکل از 20 نفر بسیجی است دیوارکشی مسجد روستای مالک‌آباد و دیوارکشی قبور شهدای روستای صالح‌آباد خواهد بود.

خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم، آشنایی با اقدامات جهادی و فعالیت‌های گروهی، تجربه زندگی جمعی و دوری از خانواده، تقویت حس مسئولیت‌پذیری، تزکیه نفس و انجام خدمت برای رضای خدا از جمله انگیزه‌هایی است که بسیجیان را وارد عرصه جهادی و خدمت‌رسانی کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات