اعزام 100 نفر به اردوی راهیان نور غرب از ساوه

یک‌صد نفر از عوامل اجرایی و پشتیبانی سپاه ناحیه مقاومت ساوه صبح امروز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند تا در این سفر سه روزه بهره لازم از فضای معنوی حاکم بر مناطق را داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۷۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، دو دستگاه اتوبوس به استعداد یک‌صد نفر از خانواده‌ها و عوامل اجرایی و پشتیبانی سپاه ناحیه ساوه از 15 مردادماه عازم مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور شدند.

مناطق عملیاتی و یادمان‌های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران بوده که در آن دوره آزمایش بزرگی برای استان‌های کرمانشاه و ایلام بود.

تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور در روحیات نسل جوان بسیار موثر بوده و جوانان باید بدانند شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی و همچنین در شرایط تحریم چگونه و با چه وضعیتی با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

عزم و اراده رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفدع مقدس باعث شد تا دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورند.

راهیان ﻧﻮر ﺣﺮﮐﺘﯽ ارزﺷﯽ برای ﺗﻌﻤﯿﻖ ﺑﺨﺸﯿﺪن ﺑه فرهنگ ﺟﺎﻣﻌه اﺳﺖ، اردوهای معنوی راهیان نور و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای جوانان و هدایت به سمت ارزش‌های اسلامی و الهی به شمار می‌رود.

در این سفر معنوی با آرمان شهدا و امام خمینی‌‌(ره) تجدید بیعت می‌‌شود، همچنین حضور در این سفر معنوی باعث تقویت روحیه معنوی و اعتقادی زائرین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات