خبرهای داغ:
حجت الاسلام ثمری در اولین روز دهه کرامت در جمع بانوان گلپایگانی،از نقش آفرینی زن مسلمان در شکل گیری جامعه سالم خبر داد
کد خبر: ۸۷۲۲۵۹۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان به نقل از دیار عالمان، حجت الاسلام و المسلمین ثمری گلپایگانی در مراسم میلاد حضرت معصومه (سلام ا... علیها) که با حضور دختران گلپایگانی برگزار شد اظهار کرد: زن در شکل گیری جامعه سالم دینی که گاهی به محیط خانواده و گاهی به اجتماع مربوط می شود هر کجا نقش آفرین باشد می تواند نقش اساسی ایفا کند و موثر باشد.

وی در ادامه افزود: نامگذاری اسامی نیکو برای فرزندان از حقوق اوست.

حجت الاسلام و المسلمین ثمری گلپایگانی با تاکید بر حفظ جایگاه نام فاطمه در خانواده ها عنوان کرد: ما مشاهده می کنیم که امام موسی بن جعفر(علیه السلام) نام ۴ دختر خود را فاطمه گذاشت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم تربیت صحیح فرزندان در جامعه غبار آلود امروزی تصریح کرد: امروزه پدر و مادری که نتوانند با فرزندان خود دوست باشند قطعا در این کارزار می بازند.

وی ادامه داد: امروزه آتش از زمین و آسمان بر جوانان این مرز و بوم می ریزد و دختران و پسرانی که پاکدامنی پیشه می کنند افراد مقدسی هستند که که خداوند تنها جایگاه آنها را می داند.

حجت الاسلام و المسلمین ثمری گلپایگانی خاطرنشان کرد: باید سعی شود در محیط خانواده، شرایط تحصیل در حد توان برای فرزندان سالم باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه آنتن های ماهواره را مهم ترین رکن ویرانی خانواده ها دانست.

در ادامه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اظهار کرد: امروزه ۳ هزار شبکه ماهواره ای برای تغییر فرهنگ دینی اسلامی ما تلاش می کند.

سرهنگ علیشاهی افزود: در دو کشور ترکیه و ایران با فرستادن مهره هایی چون آتاتورک  و رضاخان سالهاست که سعی بر براندازی فرهنگ حجاب و عفاف را دارند که متاسفانه کشوری چون ترکیه در این دام گرفتار شد.

وی یادآور شد: کشور ترکیه این کشور اسلامی به جایی رسید که در عرض چهار ساعت در حال دگرگونی بود ولی حرکت مهدوی ایران اسلامی با همه سنگ اندازی ها همچنان در حال حرکت و پویایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان عنوان کرد: فساد و تباهی دامن گیر شده در جامعه غربی اکنون بزرگترین معضلی است که این کشورها با آن دست و پنجه نرم می کنند و قصد دارند زنان ما را نیز به همین منجلاب گرفتار کنند.

سرهنگ علیشاهی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ابتدائی ترین شیوه تقابل با ضد فرهنگ ها در جهت صیانت حجاب در زنان و غیرت و مردانگی در مردان است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها