جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار گفت: حضرت معصومه(س) الگوی برجسته ای برای اسلام و دختران مسلمان است،دختران حضرت معصومه را الگوی خود قراردهند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۵۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
ایرج گلینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و سالروز دختران اظهارداشت: در جامعه امروز با توجه به تهاجم های فرهنگی دشمنان و مقابله آنان با نفوذ اسلام ؛خطراتی نظیر بدحجابی، مفاسد اجتماعی،شبکه های اجتماعی و مجازی،تغییر سبک زندگی اسلامی به شیوه غربی و در کل رواج بی بند و باری جامعه اسلامی خصوصا دختران را تهدید می‌کند.

وی حجاب،پوشش اسلامی،پیروی و تبعیت از ولایت فقیه،ساده زیستی،پرهیز از مدهای غربی،عفت و حیا را از ویژگی های بارز یک دختر بسیجی برشمرد و گفت:دختران می‌توانند با پاسداری از حریم عفاف و حجاب،نقش مؤثر در تربیت و بصیرت و ساختن بنیان خانواده در آینده،بصیرت و بینش لازم در مواجهه با تبلیغات مسموم دشمنان،دوری از تجمل گرایی جامعه ای سالم را به ارمغان بیاورند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار خاطر نشان کرد: توصیه بنده به دختران مسلمان ایرانی رعایت حجاب اسلامی و اهمیت ویژه آن است چراکه حجاب می‌تواند دختران را از بسیاری از آسیب ها مصون نگاه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها