خبرهای داغ:
افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۳۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، افتتاحیه دوره طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان سمنان به میزبانی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی که ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام استان سمنان می باشد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله سپاه شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزشی که در به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار می شود شرکت کنندگان در دوره با اهداف سازمان بسیج دانش آموزی و فعالیت های بسیج دانش آموزی آشنا می شوند و با حلقه های صالحین و اهمیت آن آشنا خواهند شد.

سرهنگ پاسدار محمد یعقوبی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان در افتتاحیه این دوره با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ارتقا سطح مهارتی و معرفتی و بصیرتی فرماندهان واحدهای پیشگام که دانش آموز هستند می باشد افزود: این دوره چهار روزه در مشهد مقدس برگزار می شود و افتتاحیه این دوره در شاهرود برگزار شد تا هماهنگی لازم برای حضور عزیزان در دوره و توجیهات مسئولین نسبت به برنامه ها انجام شود.

در افتتاحیه این دوره که بیش از 40 نفر از دختران فرماندهان واحد پیشگام حضور داشتند از آنان به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) تجلیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها