مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

جهادگران بسیجی شهدای زنده هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه در بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان گفت: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند به روی خاصانش باز می‌کند و جهادگران بسیجی شهدای زنده ما هستند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۱۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه از اردوهای جهادی دفتر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه تربت حیدریه در روستای اسفیز بخش کدکن بازدید و در مراسم یادواره شهدای این روستا که در اختتامیه این اردوها برگزار شد حضور یافتند.
 
حجت الاسلام آرمان در این یادواره با اشاره به مسئله جهاد از روایات ائمه معصومین (ع) گفت: امروز جهاد در جبهه جنگ نرم و دانشجویان عزیز افسران جنگ نرم به فرموده حضرت آقا می باشند.
 
وی ابراز داشت: امروز مردم ولایتمدار و جوانان و نوجوانان بسیجی ما در اردوهای جهادی به جوانانی که در سوریه مقابل جبهه استکبار و داعش سینه سپر کرده اند اقتدا کرده اند و در این اردوها نباید از کمک به مردم محروم و مستضعف غافل باشیم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: شهدای زنده در هر عصر و زمانی همین جهادگران بسیجی ما هستند که در حقیقت کمک به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار