فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: راهپیمایی اربعین نقطه عطفی عظیم برای جهان اسلام است و هرساله مسلمانان جهان حرکت باشکوهی را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۱۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(14مرداد) در جلسه مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و تعاملی که مسئولان این شهرستان در رابطه با مسائل فرهنگی این شهرستان دارند زبانزد عام و خاص است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا در بحث فرهنگی نقش پررنگی را ایفا کرده است، افزود: این حس تعاملی که در شهرستان وجود دارد باید همیشگی باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ریاست ستاد پشتیبانی اربعین در شهرستان‌ها به عهده فرماندار و دبیری آن بر عهده معاون فرماندار است، گفت: همه روسای ادارات اعضای این ستاد را تشکیل می‌دهند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه در عاشورا فضائلی خلق شد که برای همیشه بر پیکره جامعه ساری و جاری است و بشریت را سیراب می‌کند، تصریح کرد: امروزه مراسم عاشورا فقط در ایران برگزار نمی‌شود بلکه همه مسلمانان مراسمات مختلفی در این راستا برگزار می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین نقطه عطفی عظیم برای جهان اسلام است و هرساله مسلمانان جهان حرکت باشکوهی را به نمایش می‌گذارند، خاطرنشان کرد: هرساله راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با حضور نسل جوان با شکوه هرچه تمامتر برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: غرب در صدد است تا با تسخیر افکار و قلب‌های جوانان به اهداف خود در جامعه اسلامی دست یابد اما جوانان با حضور در مراسم اربعین حسینی نقشه‌های و توطئه‌های دشمنان را تبدیل به یاس و ناامیدی می‌کنند.

 

سرهنگ عاشوری افزود: روسای ادارات در راستای برپایی موکب در نجف و کربلا توسط زائرین صومعه‌سرایی مساعدت‌های لازم را بنمایند.

ارسال نظرات