خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر‎ با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، گفت: سپاه و بسیج نه‌ تنها آماده حمایت و همکاری با برگزاری دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران است بلکه از همه برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۸۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت ‌الاسلام ممی‌زاده تاکید کرد: سپاه و بسیج با همه توان و امکانات خود در راستای برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در کنار دست‌اندرکاران خواهد بود تا اینکه بتوانیم از این طریق در مقابله با نفوذ فرهنگ غربی موفق عمل کنیم.

وی تئاتر را زبان گویای جامعه خواند و اظهار داشت: تئاتر رسانه ای گویا است که می‌تواند در جهت تعالی فرهنگ غنی اسلامی مهم‌ترین نقش را ایفا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر با اشاره به اینکه متأسفانه نقطه قوت دشمنان اسلام و نظام، بحث رسانه است، بیان کرد: متأسفانه دشمنان اسلام و نظام مجهز به رسانه‌های دوربرد هستند و همه قدرت خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران -که ‌ام القرای جهان اسلام و پرچم‌دار اسلام در جهان به شمار می رود-، بسیج کرده‌اند.

وی تاکید کرد: وظیفه همه است که از رسانه گویا یا همان تئاتر و همه برنامه‌های فرهنگی که در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی در شهرستان اهر برگزار می‌شود، حمایت کنند.

این مقام مسئول با گلایه از برخی از مدعیان حمایت از تئاتر و نهادهای فرهنگی شهرستان، بیان داشت: متأسفانه غیر از بسیج هنرمندان، میراث فرهنگی و روابط عمومی شهرداری اهر، هیچ اداره و ارگانی از برنامه فرهنگی، هنری مشکات هدایت، حمایتی نکرده و حتی در این برنامه‌ها حضور نمی‌یابند.

وی با تاکید به اینکه حضور مدعیان حمایت از تئاتر موجب تشویق دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه می‌شود، گفت: متأسفانه برخی با اغراضی غیر از هنر و حمایت از تئاتر، سنگ حمایت از این هنر را به سینه می‌زنند و ادعا می‌کنند که سپاه و بسیج با این هنر مخالف است.

حجت ‌الاسلام ممی‌زاده ادامه داد: سپاه و بسیج نه ‌تنها با هنر تئاتر مخالفتی ندارد بلکه با همه توان نیز از این جشنواره حمایت می‌کند و نمونه آن نیز برنامه فرهنگی، هنری مشکات هدایت است که همواره در شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات