خبرهای داغ:

برخورد ۲ خودروی سنگین در قم ۳ کشته بر جای داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: سه نفر در اثر برخورد دو خودروی سنگین در این استان جان باختند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
برخورد ۲ خودروی سنگین در قم ۳ کشته بر جای داشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی گفت: ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه صبح پنج‌شنبه دو دستگاه تریلی و کامیون در جاده قدیم ساوه زیر پل آوه با یکدیگر برخورد کردند که موجب کشته شدن سه تن از سرنشینان این دو وسیله نقلیه شد.

وی به حوادث یک هفته گذشته در استان قم نیز اشاره کرد و گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت که ساعت ۱۶ و ۲۷ دقیقه ۱۲ مردادماه در بلوار منتظری رخ داد، راکب موتورسیکلت، آقایی ۳۵ ساله با وجود تلاش‌های کارشناسان اورژانس جهت احیاء وی، به علت شدت جراحت‌های وارده در دم فوت کرد.

حسنی گفت: ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه ۱۱ مردادماه نیز بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید با یکدیگر در آزادراه قم - تهران، آقایی ۴۵ ساله کشته شد و سه تن دیگر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه خودرو پراید در آتش سوخت و عوامل اورژانس ۱۱۵ قم با حضور به موقع مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کردند.

به گفته وی، در تاریخ نهم مردادماه جاری نیز بر اثر برخورد چند دستگاه وسیله نقلیه، ۲ تن فوت کردند و ۷ تن مصدوم شدند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم افزود: این حادثه در جاده قدیم قم – طایقان به سمت نیزار رخ داد که بر اثر آن خانمی حدود ۴۵ ساله و کودک ۱ ساله در دم کشته شدند و مصدومان حادثه نیز توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ساعت ۱۱ و ۵۶ دقیقه روز هشتم مردادماه جاری، جوان ۲۷ ساله بر اثر سقوط از موتور در روستای محمودآباد بخش جعفریه جان باخت.

حسنی بیان کرد: در یک هفته گذشته از هفتم تا ۱۴ مردادماه جاری، ۱ هزار و ۵۴۷ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام ۱ هزار و ۳۲۸ مأموریت شده است.

وی با بیان این که ۵۷۱ مأموریت مربوط به تصادف بوده که ۶۵۲ مصدوم بر جا گذاشته است، افزود: به طور میانگین در هر ۲۴ ساعت ۴۷ تصادف در استان قم رخ داده است.

به گفته وی، در این مدت ۳۸۱ تصادف و ۴۱۵ مجروح مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.
ارسال نظرات