سرهنگ پاسدار موقر با اشاره به حضور مسئولین اردویی و ستادی راهیان نور سپاه کربلا در همایش سفیران نور کشور ، این هم اندیشی را در جهت آشنایی مسئولان ستادی و فرماندهان اردوهای راهیان نور کشور مهم و مفید خواند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۴۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران از برگزاری چند روز گذشته همایش مسئولان و مدیران اردویی و فرهنگی ستاد راهیان نور استان های کشور در کردستان خبر داد.
 سرهنگ پاسدار قاسم موقر گفت: این همایش تحت عنوان «هم اندیشی سفیران نور»  با حضور سردار فضلی (جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور)، مسئولان ارودیی، مدیران فرهنگی، فرماندهان اردوگاه ها و روسای ستاد راهیان نور استان های کشور در محل یادمان شهدای چشمه سیرانوند بانه برگزارشد.
 این مسئول، هدف از برگزاری همایش سفیران نور را بهره مندی از تجربیات اردویی و گردشگری راهیان نور دانست و افزود: در همایش مذگور طی نشست دو روزه  مبانی و موضوعات تخصصی راهیان نور با حضور اساتید و مسئولان کشور تبیین و حاضرین نسبت به چگونگی  برنامه ها و اجرای شایسته آن در اردوهای راهیان نور آشنایی یافتند.
سرهنگ پاسدار موقر  یاد آور شد:  مراسم اختتامیه  هم اندیشی سفیران نور  در محل یادمان 8 شهیدگمنام سیرانوند بانه با حضور سردار اصانلو  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.    
ارسال نظرات
پر بیننده ها