نخستین کاروان راهیان نور از اقشار مختلف بسیج زرندیه به استعداد 70 نفر روز جمعه عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۳۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، عملیات راهیان نور اثر گذارترین برنامه فرهنگی برای نسل امروز و نسل‌های دفاع مقدس است که یادآور رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌هایی است که توسط انسان‌های وارسته صورت گرفته است.

برگزاری اردوی راهیان نور از جمله برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، به طوری که مقام معظم رهبری (مدظله) در جلسات راهیان نور جنوب خواستار استمرار حضور حداکثری مردم در اردوی راهیان نور بودند.

 اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی و زیارتی در سطح کشور محسوب می‌شود که در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا همه ساله اجرا می‌شود.

نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در بین جوانان یک اصل ضروری است و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری کاروان راهیان نور سنت بسیار ستودنی و حرکتی با برکت است.

صبح روز جمعه 70 نفر از اقشار مختلف بسیج پایگاه‌های مقاومت بسیج زرندیه در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

زائرین مناطق عملیاتی غرب کشور در سفر سه روزه یادمان‌های شهدا را زیارت کرده و بار دیگر تجدید بیعتی با شهدا برای حفظ آرما‌های انقلاب اسلامی خواهند داشت.

مراسم یادواره شهدا، شب‌های خاطره‌گویی و روایتگری از ایام جنگ در مناطق مختلف عملیاتی غرب کشور فرصتی برای حاضرین در این کاروان‌های راهیان نور است تا مفاهیم دوران دفاع مقدس را از نزدیک لمس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات