خبرهای داغ:
هفته دوم لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود
تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در دومین هفته لیگ برتر فوتسال کشور جمعه ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۸ در استان البرز مقابل تیم مقاومت البرز به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۸۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
یاسین پیشرو به دنبال نخستین سه امتیاز در کرج
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین هفته از هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور با هفت دیدار به میزبانی هفت تیم از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها عصر آخرین روز از هفته جاری و از ساعت 18 شروع خواهد شد.

بر همین اساس نماینده فوتسال استان قم در این رقابت‌ها طبق برنامه اعلام‌شده از سوی کمیته فوتسال کشور میهمان تیم مقاومت البرز خواهد بود و بعد از کسب نتیجه تساوی در اولین دیدار خود مقابل تیم فرش آرای مشهد در قم با نتیجه دو بر دو در این دیدار به دنبال کسب اولین سه امتیاز خود می‌باشد.

شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در اولین دیدار خود دو بر دو در قم و با ثمر رساندن گل ثانیه‌های پایانی از یک شکست خانگی گریختند و به تقسیم امتیازات در خانه رضایت دادند.

میزبان تیم فوتسال یاسین پیشرو در این دیدار یعنی تیم مقاومت البرز در اولین دیدار خود در هفته گذشته مقابل تیم مدعی گیتی پسند در اصفهان به میدان رفت و با قبول شکست دو بر سه مقابل این تیم به کار خود پایان داد.

کسب نتیجه سه بر دو مقابل تیم پرمهرِ گیتی پسند در اصفهان شاید نتیجه‌ی بدی برای البرزی‌ها نباشد و این تیم قطع به‌یقین در دیدار مقابل یاسین به دنبال جبران شکست هفته گذشته خود خواهد بود.

قاسمعلی شهسوار به‌عنوان داور این دیدار با کمک‌های خود یعنی سید حسن موسوی و ولی صفارها و به همراه نیما روحانی به‌عنوان داور چهارم قضاوت دیدار تیم فوتسال یاسین پیشرو و مقاومت البرز را بر عهده خواهند داشت و سید عباس بهروش ناظر این دیدار خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها