خبرهای داغ:
در شب میلاد حضرت معصومه(س)
نخستین پارک آبی قم در بوستان غدیر در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۳۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
اولین پارک آبی قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نخستین پارک آبی قم شامگاه چهارشنبه در شب میلاد حضرت معومه(س) در بوستان غدیر قم طی مراسمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، سقائیان نژاد شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مسئولان و مدیران استانی افتتاح شد.

علیرضا رزاقی، سرمایه گذار مجموعه تفریحی آب و تاب در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: اکنون خرسندیم که در این راه با تحمل سختی‌های فراوان به هدف خود جامع عمل پوشانده و شیرینی این موفقیت را با افتتاح و بهره برداری مردم از آن خواهیم چشید.

وی تصریح کرد: نشاط جوانان همواره مورد توجه بوده و احداث چنین مکان تفریحی در جهت شادابی، افزایش روحیه و تخلیه هیجانات آنها صورت گرفته است.

این سرمایه‌گذار تصریح کرد: عملیات احداث این مجموعه از سال ۸۷ پس از عقد قرارداد با واحد سرمایه‌گذاری شهرداری قم و اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شده است و پس از رفع مشکلات مرتبط با منابع طبیعی، عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ آغاز و پس از تکمیل بخش‌های مختلف و دریافت استانداردهای مربوطه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
اولین پارک آبی قم افتتاح شد

وی با بیان اینکه مجموعه پارک آبی قم در ۳ هکتار  ایجاد شده است، ادامه داد: ظرفیت پذیرش ۲ هزار نفر در هر سانس در این پارک آّبی وجود دارد.

رزاقی با بیان اینکه  برای این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، گفت: با بهره برداری این پارک آبی برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: به دلیل اهمیتی که سلامت و بهداشت آب دارد لذا در این راستا به روزترین تجهیزات تصفیه آب خریداری و نصب شده است.

لازم به ذکر است انواع سرسره‌های چرخشی، شیب دار و سقوط آزاد در این پارک آبی وجود دارد که بزرگ‌ترین آن ۱۵ متر ارتفاع دارد و نیز بزرگ‌ترین رودخانه در میان پارک‌های آبی را دارا می‌باشد.

همچنین گفتنی است پارک آبی قم تنها پارک آبی در کشور است که دارای محوطه تفریحی و باغ رستوران با ۵ هزار مترمربع زیربنا و دارای ۳۷ آلاچیق است.
ارسال نظرات