واکنش عجیب معاون وزیر صنعت به تعطیلی ایرانیت
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت از تعطیلی ایرانیت خبر داد و گفت: "ایرانیت" به علت عدم بروزرسانی خط تولید تعطیل شده است.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا فیاض، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از تعطیلی ایرانیت خبر داد و گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی همیشه هم بدنیست و بعضی اوقات لازم است.

فیاض با بیان اینکه تعطیلی که در اثر قدیمی بودن خط تولید یا از رده خارج شدن آن باشد بد نیست، اظهار کرد: "ایرانیت" به علت عدم بروزرسانی خط تولید تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه واحد ایرانیت یکی از واحدهای بسیار قدیمی ایران است، بیان کرد: بارها راجب آن صحبت شده بود که این محصول بهداشتی است یا نیست و عوامل مختلفی به آنها کمک کردند و باید قاعدتا خط تولید را بروز می کردند که این کار صورت نگرفت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی بد است که توسط عواملی که در دست ما می باشد انجام داده نشود و آن واحد تعطیل شود.

وی با بیان اینکه  گاهی اوقات مرقون به صرفه نیست که واحد قدیمی را بروز کنیم، گفت: مجبور هستیم آن خط را جمع و یک خط جدید جایگیزین آن کنیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت در خاتمه خاطرنشان کرد: تکنولوژی زمانی خوب است که دخل و خرج با هم همخوانی داشته باشند که اگر اینطور نباشد حتما ضرر خواهید کرد.

منبع: مرات

ارسال نظرات