حمیدرضا
افتتاحیه هشتمین طرح ولایت دانشجویی استان ایلام/
رئیس حوزه های علمیه استان ایلام گفت: اگر تا کنون در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستاده ایم از برکت وجود ولایت" رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران" بوده است.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هشتمین مراسم افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی سال 95 استان ایلام با حضور 170 دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه های استان ایلام برگزار شد.

این افتتاحیه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی شهر ایلام با حضور روئسای دانشگاه ها، حوزه ها علمیه و مسئولین بسیج دانشجویی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی رئیس حوزه های علمیه استان ایلام در این افتتاحیه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت بیان کرد: آیات قرآن کریم در سوره مائده نقش مهم ولایت در جامعه را مطرح می کند.

رئیس حوزه های علیمه ایلام با بیان چند سوره از قرآن کریم نقش ولایت در بشریت را عنوان کرد و گفت: در دوره پیامبر اکرم(ص) مردم با مسلمان شدنشان بر رسول خدا منت می گذاشتند.

وی افزود: مومن واقعی با خداون رابطه عاشقانه دارد و این قوم بین خود مومنین مهربانند، تواضع دارند و علیه کافرین بسیار سخت ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام مرادبیگی ابراز کرد: سوریه و عراق با درس مقاومتی که از ایران یاد گرفتند اکنون نوجوانان و جوانانشان برای مقابله با کفر هیچ ترسی ندارند و قد خم نمی کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ولایت مال خداست و به بنده خودش که پیامبر(ص)و بعد وصیش امام علی(ع) تعلق دارد؛ بیان داشت: عمق معرفت های دینی اگر در ثریا باش باز مردم فارس به آن دسترسی خواهند یافت که نشان از عزت ایرانی هاست.

وی با اشاره به دوست داشتن مردم ایران از سوی ائمه نشان از ولایتمداری این کشور است؛ اظهار کرد: ایرانیان به علت ولایتمداری روحیه جهادگری در آن دوران نزد ائمه جایگاه خاصی داشتن و بارها مورد انتقا اعراب قرار گرفتند.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی گفت: امروز ایران در تمامی پارمتر های که در دنیا محاسبه می شود جز 10 کشور برتر است و این کشور در مسائل قدرت و ایستادگی در مقابل انحرافات فکری حرف اول را می زند.

وی در آخر تاکید کرد: اگر تا کنون در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستاده ایم از برکت وجود ولایت" رهبر معظم جمهوری اسلامی" بوده است.

ارسال نظرات