خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: حضرت معصومه(س) الگویی بی همتا برای زندگی دختران در جامعه امروز است؛دختران با انتخاب الگویی مناسب می‌توانند زندگانی را با سعادت سپری کنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۶۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدالله پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختران اظهارداشت: خداوند در قرآن کریم برای مسلمانان الگوهای متفاوتی را معرفی کردند و همواره هر انسانی با انتخاب این الگو ها می‌تواند به سعادت اخروی دست‌یابد.

وی حضرت معصومه و حضرت فاطمه(س) را الگویی مناسب برای دختران و مادران عنوان کرد و گفت:انس گیری با قرآن و حضرت معصومه(س) می‌تواند آدمی را به دستیابی آرامش دل و رفع موانع ومشکلات زندگی یاری کند..

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین شگرد های دشمن استفاده ابزاری از ویژگی و جاذبه زن است و در این عرصه دختران موظف هستند با حفظ حجاب و الگوگیری از این دو بانوی بزرگوار با این هجمه سنگین دشمن مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهید با گذشت و ایثار و الگو گیری از حضرت فاطمه و حضرت معصومه(س) در دنیا جاودانه شدند؛افزود: امروز دشمن از همه ظرفیت و توانایی خود برای از بین بردن حجاب اسلامی و بنیان خانواده های اسلامی استفاده می‌کند تا به اهداف نهایی خود دستیابد و دختران در حقیقت افسران پر نقش در این میدان جنگ هستند.

اسدالله پور با تأکید براینکه دختران موظفند نسبت به امام و ولی فقیه احساس مسئولیت کنند،خاطرنشان کرد:ارتباط با ائمه معصومین،قرائت قرآن و ادعیه های ائمه و زیارت عاشورا و... دختران را از آسیب های دینی و مذهبی در امان نگه می‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها