مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان:

مخالفان حجاب و عفاف بدنبال حیاط خلوتی برای باندهای قدرت و ثروت هستند

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با اشاره به کسانی‌که با حکم الهی حجاب و عفاف مردان و زنان دچار مشکل هستند و مقابله می‌کنند افزود: این افراد جهت ایجاد حیاط خلوتی برای باندهای قدرت و ثروت تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۴۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین سعیدمهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه حجاب و عفاف ضامن سلامتی و بهداشت روحی و روانی جامعه است، اظهار داشت: عفاف و حجاب در زنان و مردان یک جامعه تعیین کننده سلامت نظام اجتماعی و در عین حال موجب استحکام بنیان خانواده و آرامش فردی و جمعی است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در مورد مبحث حجاب و عفاف به عقیده و باور نرسیده‌اند ناشی از منفعت‌های جدی اجتماعی است که از عدم مسئولیت زنان و مردان در جامعه می‌برند گفت: اگر دختران و پسران عزیز ما در پدیده‌های بی‌حجابی و بی‌عفتی غرق نشوند بسیاری از مدیران و مسئولان به‌راحتی نمی‌توانند مسئولیت‌گریزی برای خود ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی گفت: اگر بخشی از سیاسیون و خواص غرب‌زده همیشه در مورد مبارزه با بدحجابی و بی‌عفتی واکنش‌های منفی از خود نشان می‌دهند به این دلیل است تا بتوانند در فضای مشهورسازی جوانان به‌راحتی از فیش‌های حقوقی بالا به ویژه‌خواری‌ها و باندبازی‌های خود ادامه دهند.

وی با اشاره به کسانی‌که با حکم الهی حجاب و عفاف مردان و زنان دچار مشکل هستند و مقابله می‌کنند افزود: این افراد جهت ایجاد حیاط خلوتی برای باندهای قدرت و ثروت تلاش می‌کنند تا بتوانند مطالبات کاذب را جایگزین مطالبات حقیقی و صادق کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با بیان اینکه مسئولان باید از برگزاری کنسرت‌های مختلط و غیرمجاز جلوگیری کنند اظهار کرد: برگزاری این نوع مراسم به‌دلیل انحراف افکار عمومی جوانان جهت مطالبات حقیقی و راستین مانند اشتغال، تمهیدات برای ازدواج آسان و سلامت و بهداشت و تحصیل است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به کسانی که به بهانه سال همدلی و همزبانی عکس‌های مستهجن زیرزمینی گرفتند و در سایت خود با افتخار به اشتراک گذاشتند مطرح کرد: ما نباید جهت استقرار حیاء و عفت از این نوع خواص که وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت هستند انتظاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افرادی ادعا می‌کنند که حنجره مردم هستند ولی با کاخ نشینان فاسدالاخلاق و صاحبان ثروت‌های بادآورده و تولیدکنندگان فیلم‌های مستهجن عکس‌های یادگاری می‌گیرند گفت: نباید انتظار داشته باشیم تا برای مبحث عفاف و حجاب سینه چاکی کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با اشاره به افرادی که نان و نامشان به زراندوزان رانت خوار و فاسق دوخته شده و ادعای استقرار حجاب و عفاف را از طریق منطق و گفت‌وگو می‌کنند گفت: اگر این افراد به‌دنبال حیاء و عفت مردان و زنان هستند بهتر آن است که زمینه تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با بیان اینکه این افراد در فرآیندهای پشت پرده و سیاسی خود بر سر سفره زراندوزان و کاخ نشینان می‌نشینند و با فاسدان اخلاقی عکس‌های یادگاری می‌گیرند افزود: اکنون همین افراد ادعای روشنفکری و اصلاح‌گری اجتماعی دارند.

ارسال نظرات