خبرهای داغ:
همزمان با آغاز دهه کرامت صورت می گیرد

رکابزنی دوچرخه سواران یگان حفاظت حرم رضوی از قم تا مشهد

گروه دوچرخه سواری بسیجیان یگان حفاظت حرم مطهر رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت، مسیر هزار کیلومتری قم تا مشهد را رکاب می زنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۴۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

رکابزنی دوچرخه سواران یگان حفاظت حرم رضوی از قم تا مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رکابزنان بسیجی یگان حفاظت حرم مطهر رضوی روز پنجشنبه 14 مرداد پس از شرکت در آیین خطبه خوانی میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و آغاز جشن های دهه کرامت، برای پنجمین سال متوالی مسیر معنوی قم تا مشهد مقدس را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رکاب می زنند.

این گروه از خادمان افتخاری و بسیجی حرم امام رضا(ع) که تعدادی از جانبازان و خانواده های معظم شهدا نیز در جمع آنان حضور دارند، با همراه داشتن پرچم های متبرک دو حرم نورانی، بعد از طی مسیر هزار کیلومتری و عبور از هفت شهر، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) وارد مشهد شده و با هدایای معنوی از حرم کریمه اهل بیت(س) و شرکت در مراسم گل والا، به پابوسی مضجع شریف آن امام همام مشرف می شوند.

دیدار با ائمه جمعه و مسئولان شهرهای مسیر، زیارت قبور شهدا، حضور در آسایشگاه های معلولان و جانبازان و خانه های سالمندان، اجرای سرود و مداحی، توزیع نمک تبرکی حرم و پخش بسته های فرهنگی، از جمله برنامه های پیش بینی شده دوچرخه سواران برای ساکنان مسیر کاروان دوچرخه سواری است.

رکابزنی دوچرخه سواران یگان حفاظت حرم رضوی از قم تا مشهد


ارسال نظرات
آخرین اخبار