فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: یاوران ولایت باید با بصیرت و هوشیاری تمام مکر ونیرنگ دشمنان اسلام را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۴۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا عصر امروز(13مرداد) در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی دختر این شهرستان در دانشکده تربیت فنی اظهار کرد: هزینه در بحث تعلیم و تربیت نسل جوان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: جوانان به عنوان پشتوانه‌های این نظام هستند و طی مدارج عالیه در قسمت‌های مهم نظام تاثیرگذار خواهند بود و این هزینه‌ها و سرمایه‌ها منتج به یک عمل خوب و موثر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، اعضای شورای واحدهای دانش‌ آموزی را از بهترین‌های هر مدرسه دانست وگفت: دانش‌آموزانی که در  طرح یاوران ولایت شرکت کرده‌اند مانند نور در مدارس عمل می‌کنند و صفاتی را دارا هستند که بر دل و جان می‌نشیند و سبب جذب دوستان و همکلاسی‌هایشان می‌شود.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه نوگرایی و پیشرفت علم یکی از خصوصیات برجسته‌ای است که جوانان باید آن را دنبال کنند، تصریح کرد: نوگرایی اگر عاقلانه و با تفکر باشد بسیار موثر واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیاز به تفکر جهاد و شهادت دارد و دانش‌آموزان باید این فرهنگ عظیم را در جامعه گسترش دهند، خاطرنشان کرد: تنها راه نگهداری و پاسبانی از اسلام، علم است و دانش‌آموزان باید به اقتدار علمی دست یابند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، ماهیت جنگ‌های امروز را آمیخته بین صلح و جنگ دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی هوشیاری و بصیرت دارای اهمیت است که باید آن را به خوبی درک کنیم و در برابر دشمن قد علم نماییم.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ما باید هویت ملی خود را که برگرفته از اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است حفظ کنیم تا دشمن ما را به سوی بی‌هویتی نکشاند، افزود: دانش‌آموزان بسیجی به عنوان سفیران ایثار و شهادت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: دنیای غرب برای مقابله با جهانی سازی اسلام از همه ابزار و پیشرفت های علوم دقیقه و فناوری های نوین استفاده می کند و خبیث ترین و پلیدترین اعمالی که حتی از دایره ای حیات حیوانات هم خارج است را شیک و عامه پسند جلوه می دهد و به عنوان ارمغان دنیای مدرن برای بشریت و به خصوص نسل جوان ایرانی ارائه می دهد که یاوران ولایت باید با بصیرت و هوشیاری تمام مکر ونیرنگ دشمنان اسلام را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.
 

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تا کنون هرکجا اسلام طلوع کرد مشرکان و ستمگران در برابر آن قد علم کردند، گفت: کسانی که در شیب ابی‌طالب دوران سخت اقتصادی را تجربه کردند و کسانی که از مکه به مدینه با پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) هجرت کردند اسلام ناب را یاری نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: امروز هم زمان دوران پیامبر(صلی‌الله‌علیه و آله) تکرار شده است و آن چیزی که ارجحیت و دشمن از آن واهمه دارد اسلام ناب و شهادت است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه همه جنگ‌های خاورمیانه بر سر کردار  مسلمانان و از بین بردن اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: اندیشمندان غربی اسلام را به عنوان سونامی می‌دانند و اعتقاد دارند تنها کسی که می‌تواند در برابر آنها مقاومت کند اسلام ناب است.

وی اظهار کرد: امروز تمام تلاش دشمن این است که اسلام ناب محمدی را کمرنگ نشان دهد و در این راستا اسلام‌های کاذبی همچون اسلام سکولاریته و اسلام تکفیری را به وجود آورده‌اند تا چهره اسلام ناب  را تخریب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، اسلام ناب را بسیار مهم دانست و افزود: اسلام نابی که توسط امام راحل احیا شد باید باقی بماند و جوانان که پرچمداران این انقلاب هستند باید به نسل‌های آینده انتقال دهند.

ارسال نظرات