زائر اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: بی‌شک حرکت در مسیر شهدا به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ضامن بقای نظام اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

سید ابوطالب خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب گفت: دومین مرتبه است که از مناطق عملیاتی غرب بازدید می‌کنم ولی توفیق حضور در جبهه حق علیه باطل را در مناطق عملیاتی جنوب داشته‌ام از این‌رو منطقه عملیاتی شلمچه همیشه برایم یادآور رشادت رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن بعثی است.

وی افزود: اگرچه حضور در جبهه‌های غرب را نداشته‌ام اما با همین سفرها متوجه شدم که رزمندگان در جبهه‌های غرب شرایط دشوارتری را متحمل شده بودند، حضور منافقین در این مناطق کار را برای رزمندگان دشوار کرده بود.

زائر اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: در جبهه‌های جنوب جبهه طرفین مشخص بود ولی در جنوب حضور منافقین و عدم تشخیص خودفروختگان کاری بس دشوار بود.

خاتمی بازدید از مناطق عملیاتی را در ترویج فرهنگ مقاومت موثر داسنت و گفت: نمی‌توان منکر اثرگذاری این سفر معنوی در ترویج روحیه بسیجی و ترویج فرهنگ مقاومت شد این اردوها از برنامه‌های راهبردی بایستی باشد اگر شاهد حضور مردم در این سفرهای معنوی نباشیم بی‌شک نمی‌توان مفاهیم دوران دفاع مقدس را انتقال داد.

وی افزود: جوانان باید با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و دریابند اگر شهدا نبودند امروز این آرامش و امنیت بر کشور حاکم نبود، انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی به نحو مطلوبی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

زائر اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور تصریح کرد: جوانان بایستی ادامه دهنده راه شهدا باشند باید سرمایه‌گذاری بیشتری از سوی مسئولین به منظور تبیین آرمان‌های شهدا صورت گیرد، بی‌شک حرکت در مسیر شهدا به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ضامن بقای نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات