همزمان با دهه کرامت؛

جشنواره غذاهای ایرانی به نفع بیماران نیازمند در اراک

مسئول روابط عمومی سپاه اراک از برگزاری نمایشگاه فرهنگی "حریم آسمانی" و جشنواره غذاهای ایرانی به نفع بیماران نیازمند توسط سپاه ناحیه اراک در پارک آزادی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری ر گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری نمایشگاه فرهنگی "حریم آسمانی" همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشنواره فرهنگی به همت حوزه مقاومت شهید دکتر چمران، موسسه خیریه فاطمیون، پایگاه مقاومت شهید فهمیده و پایگاه مقاومت 11 حزب‌الله برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره عصر روز پنج شنبه چهاردهم مردادماه از ساعت 19:30 الی 24 با حضور داوطلبانه ی مردم در بوستان بزرگ ملت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: در این جشنواره مجموعه‌ای از غذاهای ایرانی و نو شیدنی‌ها عرضه می‌شود و درآمد فروش همه غرفه‌ها به نفع خانواده‌های نیازمند صرف می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره فرهنگی لحظاتی شاد برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده که بتوانند تا پایان روز میلاد امام رضا(ع) با حضور در پارک آزادی شهر اراک لحظاتی شاد را پشت سر گذارند و با استقبال از این جشنواره غذاهای ایرانی گامی ولو کوچک برای کمک به خانواده‌های نیازمند بردارند.

وی افزود: کمک به دیگران و انجام کار نیک یکی از بارزترین خصوصیات پیشوایان دینی ما است و دهه کرامت بهترین فرصت برای الگوگیری از سیره امامام معصوم(ع) به عنوان راهبران هدایت دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات