مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان:
مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان با بیان این که انجمن حمایت از بیماران کلیوی فاقد هرگونه بودجه دولتی است تصریح کرد: این انجمن تنها با کمک خیرین اداره می شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۷۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، هوشنگ رضوان‌پناه در نشست با کوچکی نژاد نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی که به منظور ارائه راهکارها برای حل مشکلات انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان برگزار شد با بیان اینکه 2هزار و 600 بیمار عضو این انجمن هستند اظهار کرد: 86هزار بیمار دیالیزی در کشور داریم.

وی با بیان این که انجمن حمایت از بیماران کلیوی فاقد هرگونه بودجه دولتی است تصریح کرد: این انجمن تنها با کمک خیرین اداره می شود.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان با اشاره به فعالیت های انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان گفت: توزیع سبد کالا انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان میان بیماران دیالیزی انجمن در سراسر استان یکی از برنامه های این انجمن است.

رضوان‌پناه با بیان اینکه تاکنون 4 نوبت توزیع سبد کالا به بیماران عضو این انجمن صورت گرفته است افزود: سبد کالا با حمایت خیرین و مردم نیکوکار استان به مبلغ 68 میلیون تومان، میان افراد تحت حمایت این انجمن تقسیم شد.

وی گفت: وضعیت کنونی بیمارستان رازی جوابگوی نیازهای مراجعین نیست، خرابی دستگاه دیالیز این بیمارستان معضلی را برای بیماران ایجاد کرده است.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلانمعرفی 285 نفر بیمار کلیوی به انجمن مذکور را نگران‌کننده خواند و گفت: بهترین کار برای مبتلا نشدن به بیماری کلیوی، پیشگیری است.

رضوان‌پناه با بیان اینکه مردم باید اطلاعات کافی داشته باشند که به چه دلیل مبتلا به بیماری کلیوی می‌شوند، گفت: اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم مهم است.

وی این انجمن را بازوی دولت عنوان کرد و گفت: حمایت از این انجمن در تسریع مراحل درمان بیماران موثر است.

 

ارسال نظرات