دانشجوی فعال دانشگاه آزاد انزلی:

هر روز شاهد کارشکنی آمریکا در موضوع برجام هستیم

دانشجوی فعال دانشگاه آزاد انزلی گفت: با توجه به شرایطی که در پسابرجام بوجود آمده است و ما هر روز شاهد کارشکنی های آمریکا هستیم.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۷۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

خوش گفتار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به لغو قانون قرارداد پولی در مجلس شورای اسلامی گفت: لغو بند پیمان پولی چند جانبه از لایحه دولت به نظر به دلیل نبود اقتصاددانانی با تجربه و پرنفوذ در مجلس دهم است.

وی افزود: مشکلی که بعد از شکل گیری مجلس دهم بارها از طرف همه جریان های اقتصادی و نخبگان مطرح شد، نبود افرادی است به عنوان لیدرهای سیاسی و اقتصادی تا بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی بتوانند در زمان مناسب با هدایت مجلس از بوجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کنند و به نوعی در مسائل اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشند.

دانشجوی فعال دانشگاه آزاد انزلی تصریح کرد: با توجه به شرایطی  که در پسابرجام بوجود آمده است و ما هر روز شاهد کارشکنی های آمریکا هستیم، پیمان پولی یکی از راه های است که تجارت را بتوانیم تسهیل کنیم و رونق اقتصادی رو محقق سازیم و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداریم.

خوش گفتار خاطرنشان کرد: در پایان باید ذکرکنم که پیمان پولی علاوه بر تاثیری که بر غلبه بر تحریم ها دارد و باعث کم شدن فشارهای اقتصادی می شود، برای حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی و در امان ماندن از نوسانات ارزی و جلوگیری از دخالت کشور های بیگانه در اقتصاد و کم کردن هزینه های تجارت هم موثر است؛ بنابراین مجلس باید هر چه زودتر نسبت به این کوتاهی انجام گرفته اقدام موثر انجام دهد.

 

ارسال نظرات