رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان با خانواده شهید دکتر مجید شهریاری ، شهید پر افتخار هسته ای دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۳۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان در این دیدار گفت: برای ما افتخاری سترگ است در دیار شهدایی همچون دکتر مجید شهریاری زندگی می کنیم.

عبدالرضا خاتمی افزود: عمر هر انسانی در لحظه ای به اتمام خواهد رسید و چه ارزشمند است که پایان این عمر شهادت در راه خداوند باشد.

وی اظهار داشت: خصومت موجود در عوامل استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری در به شهادت رساندن این سرمایه های علمی ایران اسلامی و کارشکنی آنها در راه رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته ای بر جهانیان اثبات شده است اما آنها باید بدانند که نسل جوان هیچگاه از رسیدن به علم دست نخواهد کشید و از هر قطره خون شهدای ما یک دانشمند، یک مبتکر و یک خلاق خواهد رویید.

همچنین در این دیدار مادر شهید شهریاری با اشاره به خاطره ایی از راه زندگی قرآنی شهید دکتر مجید شهریاری گفت: شهید شهریاری علاقه بسیار زیادی به سیره حضرت فاطمه زهرا (س) داشتند به طوری که در ایام شهادت ایشان قسمتی از ساعات درسی را به ذکر فضائل آن بانوی بزرگوار اختصاص می دادند .

مادر بزرگوار شهید شهریاری به کارکنان بانک مهر اقتصاد با رویکرد یک بانک ارزشی،افزود: باید خط شهدا را بشناسیم و پیرو آن باشیم باید بدانیم هدف نظام اسلامی چیست و رهبر معظم انقلاب چه راهبردی را تعیین می کنند، تا دنباله رو خط ایشان باشیم

وی در ادامه اظهار داشت: حضور بانک مهر اقتصاد در سنگر اقتصاد مقاومتی و در قالب تسهیلات به بسیجیان یک حرکت تاثیر گذار است پس ادامه دهنده این راه باشید.

همچنین در ادامه این دیدار برادر شهید مجید شهریاری گفت: خون شهدا پاسدارانی از جنس مقاومت می خواهد و امروز که اقتصاد جنگ اصلی دشمن نظام است باید سنگرهای اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تقویت و مبارزان این سنگرها بیش از پیش همت نمایند تا مبادا دشمن بر ما غلبه کند.

گفتنی است، در پایان این دیدار، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان با اهدا لوح سپاس مزین به عکس شهید شهریاری و هدیه ای از طرف اداره امور شعب به این خانواده پر افتخار از ایشان تجلیل کرد .

لازم به ذکر است، شهید دکتر مجید شهریاری متولد شهر زنجان و استاد فیزیک هسته ای در دانشگاه های تهران و شهید بهشتی بوده که در تاریخ هشتم آذر ماه 1389 و در تهران با بمب گذاری در خودرو وی و به دست استکبار جهانی و عوامل صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

ارسال نظرات